Sport1 Banner

"לא רציתי לפגוע במסי, זה היה חלק מהמשחק"

לופס. הסביר מה קרה
לופס. הסביר מה קרה | צילום: gettyimages

שוער אספניול, לופס התייחס לאלימות הרבה ב-4:1 בדרבי לברצלולנה

(גודל טקסט)

שוער אספניול, פאו לופס, הופיע במסיבת עיתונאים כדי להבהיר מה קרה במהלך האירועים הסוערים שהיו במהלך המשחק שבו ניצחה ברצלונה את אספניול בשמינית גמר גביע המלך 1:4.

 

השוער היה מעורב בכמה תקריות מכוערות כמו דריכה על קרסולו של ליאו מסי וכן התעמת עם לואיס סוארס. השוער בן ה-21 לגלג על סוארס בכל פעם שהוא החמיץ מולו ומצד שני סוארס חגג מולו את השער שכבש ליאו מסי בבעיטה חופשית. 

 

השוער שזו למעשה העונה הראשונה שלו בבוגרים (שיחק בעונה שעברה רק משחק אחד והעונה 18 משחקי ליגה), אמר: "אני כאן בגלל שביקשתם ממני לדבר על מה שקרה אתמול במגרש. מעולם לא הגעתי למגרש הכדורגל בעבר, בהווה ולא יקרה לעולם שארצה להזיק לאיזה שחקן. מה שקרה עם מסי והדריכה עליו היה חלק מהמשחק כמו שהפגיעה של ארדה טוראן בפני הייתה חלק מהמשחק". 

 

לטענת השוער, במהלך המשחק היו כמה מריבות, אבל אחרי המשחק כולם היו חברים: "אני ולואיס סוארס אמרנו כמה דברים אחד לשני, אבל זה נגמר אחרי המשחק. אני חושב שהמשחק היה אחד הטובים שהיו העונה. אני אישית נהניתי כמו ילד".

 

בתוך כך, גינתה הנהלת הליגה הספרדית את הקריאות הגזעניות שהיו לעבר ניימאר במשחק הליגה נגד ברצלונה במגרשה של אספניול במשחק שהסתיים ב-0:0. הנהלת ה"לה ליגה" אספה מידע נגד מי שקרא את הקריאות האלה ותגיש נגד אותם אוהדים תביעות.

 

עוד באותו נושא: פאו לופס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי