Sport1 Banner

קטאר עשויה לאמץ את ריאל במקום ברצלונה

אינייסטה. ייפרד מהספונסרית?
אינייסטה. ייפרד מהספונסרית? | צילום: GettyImages

הקטאלונים רוצים 100 מיליון יורו עבור חידוש החוזה, מדריד תשמח לגנוב

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בישראל שלא אהבו את הקשר בין ברצלונה לקטאר, שהייתה הספונסרית של אלופת אירופה, ימשיכו לראות את החסות של המדינה, אבל על החולצות של ריאל מדריד. טוויסט בעלילה.

 

ברצלונה עדיין רוצה לחתום על הארכת חוזה עם קטאר, אבל התביעה שלה להגדיל את הסכום השנתי נתקלת בינתיים בסירוב. העיתון "מונדו דפורטיבו" מדווח הבוקר, כי הנשיא ג'וזפ ברתומאו דורש 100 מיליון יורו לעונה עבור פרסום השם "קטאר אירוויז" על חולצת המועדון. כיום המועדון מקבל 30 מיליון יורו ונוכח עיסקאות של קבוצות אחרות גדולות כמו מנצ'סטר יונייטד בברצלונה רוצים העלאה משמעותית. האחראי על הכלכלה בברצלונה, חביאר פאוס, היה בקטאר וסיכם תחילה על הסכם לתשלום של 64 מילון יורו לעונה, אבל כעת הנושא פתוח.

 

 

ריאל מדריד רוצה את החוזה של ברצלונה עם קטאר אירווייז בגלל שבמדינה אמור להיפתח אי שיהיה מוקדש רק לריאל עם בתי מלון, מתקני אימון ועוד. הבלאנקוס רוצים להדק את הקשר עם קטאר למרות שכיום הם בעיסקה עם אבו דאבי.

 

בקאטלוניה כותבים שקטאר תמשיך להשקיע כסף בכדורגל העולמי ואם זה לא יהיה בברצלונה או ריאל, גם באיירן מינכן הוזכרה כאופציה. בברצלונה נעשה משאל בין הסוסיוס מי נגד המשך החוזה ו-40 אחוז הצביעו לכאן או לכאן, ואילו 20 אחוז אמרו שאין להם דיעה.

 

ברתומאו תומך בעליל בהמשך העיסקה עם קטאר אירווייז אחרי שאמר "זו אחת משלוש חברות התעופה הטובות בעולם והם השקיעו הרבה כסף בברצלונה".

עוד באותו נושא: קטאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי