Sport1 Banner

"רונאלדו יהיה חייב להבין שזידאן הוא הבוס"

זידאן ורונאלדו. מסי נתן את המושכות ללואיס אנריקה
זידאן ורונאלדו. מסי נתן את המושכות ללואיס אנריקה | AFP

לושמבורגו, אקס מאמן ריאל, על מערכת היחסים הקריטית להצלחת הבלאנקוס

(גודל טקסט)

מחר בשעה 21:30 יתקיים המשחק הראשון של זינאדין זידאן כמאמן ריאל מדריד מול דפורטיבו לה קורוניה בסנטיאגו ברנבאו. בעוד רפא בניטס עלה על מטוס והצטרף למשפחתו המתגוררת סמוך לליברפול יש התרגשות גדולה וגם סימני שאלה בבלאנקוס לגבי העידן החדש של זידאן. לצרפתי יהיה משחק בכורה סביר יחסית נגד דפור שאמנם מדורגת במקום ה-7 והמפתיע בליגה הספרדית, אבל עדיין לא נחשבת לאחת הגדולות בליגה.

61 אחוז מאוהדי ריאל מדריד הצביעו בעד מינויו של זיזו למרות שאין לו ניסיון ונותנים לו הרגשה טובה לקראת המשחק. בתוך כך הדגיש מאמן ריאל מדריד לשעבר, וונדרלי לושמבורגו, שכריסטיאנו רונאלדו צריך להרגיש מי הבוס בריאל מדריד.

 

"המפתח להצלחה של זידאן לא יהיה חוסר הניסיון שלו כמאמן אלא ההתנהגות כלפי רונאלדו", אמר המאמן הברזילאי, "זיזו היה מנהיג בחדר ההלבשה ורונאלדו מרגיש שהוא הבוס בקבוצה, אבל צריך להבין שהוא רק שחקן חשוב ויש בוס והוא זידאן. אם הפורטוגלי יבין זאת הדרך של זידאן להצלחה תהיה סלולה", אמר הברזילאי. לושמבורגו הוסיף שבברצלונה ליונל מסי הפסיק להתערב בניהול הקבוצה ונתן את המשוכות ללואיס אנריקה. "מסי הבין שיש מאמן והוא אומנם כוכב על, אבל רק שחקן כדורגל".

"מארקה" פרסם שזידאן פתר בעיה אחת בחדר ההלבשה כששיכנע את איסקו להישאר בקבוצה אחרי שרצה לעזוב בגלל שלא קיבל דקות משחק מרפא בניטס. מנצ'סטר סיטי, יובנטוס ומילאן רצו אותו, אבל נראה נכון לעכשיו שהוא יישאר לפחות עד לקיץ 2016. יובה וסיטי הסכימו לשלם עבור איסקו 25 מיליון יורו, אבל זידאן פסק: "איסקו לא למכירה". כעת איסקו שינה כיוון ורוצה להמשיך בריאל מדריד גם מכיוון שזיזו היה גיבור ילדות שלו. יחד עם זאת גם איסקו יודע שיהיה לו קשה להיכנס להרכב בקביעות גם תחת זידאן.

העיתון "אס" ערך משאל בקרב קוראיו כדי לדעת מה ה-11 האידיאלים שהם היו רוצים לראות פותחים בהרכב ואיסקו לא ביניהם. כריסטיאנו רונאלדו קיבל הכי הרבה קולות – למעלה מ-15 אלף וממשיך להיות השחקן הפופולארי בקבוצה. אלה השחקנים לידיעת זידאן: נבאס, קארבחל, וראן, ראמוס, מרסלו, מודריץ', קרוס, חאמס, בייל, בנזמה, רונאלדו. למעשה אין הרבה הפתעות. קאסימיירו אהובו של בניטס נשאר בחוץ וגם למרבית הפלא איסקו שמוערך על ידי אוהדי הבלנקוס. מלבד קובאצ'יץ' הקרואטי שלא יכול לשחק בגלל הרחקה כל השחקנים לרשותו של זידאן.

עוד באותו נושא: ונדלי לושמברגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי