Sport1 Banner

נאגלסמן לא מקל ראש בפרנקפורט: "משימה קשה, נצטרך להיות מרוכזים"

play
יוליאן נאגלסמן, תומאס מולר, באיירן מינכן | GettyImages, Matthias Hangst
צפו בתקציר: גרויטר פירת - באיירן מינכן 3:1 02:07

באיירן מינכן תנסה להמשיך את הרצף המדהים נגד היריבה המדשדשת (18:30, ספורט4), המאמן מחפש פיתרון לקוסטיץ' לעוד ההיעדרות של פבאר. אחרי הניצחון על מכבי חיפה, אוניון ברלין ניצחה 1:2 במיינץ

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בגרמניה יסתיים היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כאשר במפגש המרכזי האלופה באיירן מינכן תארח את איינטרכט פרנקפורט, ימים ספורים לאחר ששתי הקבוצות השיגו ניצחונות במסגרות האירופאיות. אחרי הניצחון הקליל על מכבי חיפה, אוניון ברלין המשיכה את המומנטום גם בליגה עם 1:2 בחוץ נגד מיינץ. באייר לברקוזן תתארח אצל ארמיניה בילפלד.

מאמן באיירן מינכן יוליאן נאגלסמן
קבוצתו בכושר נפלא. נאגלסמן | רויטרס

באיירן מינכן -איינטרכט פרנקפורט (18:30, ספורט1)

הקבוצה הלוהטת של יוליאן נאגלסמן ניצחה את כל משחקיה בכל המסגרות מאז ה-1:1 מול בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור הפתיחה של הבונדסליגה, והיא רוצה לשמור על המאזן הנפלא לפני היציאה לפגרת הנבחרות. המאמן שהצטרף הקיץ מ.ר.ב לייפציג התייחס להיעדרויות מהסגל שלו לקראת המשחק ואמר: "קינגסלי קומאן (שעבר ניתוח בליבו) ייעדר, הוא ימשיך להתאמן כאן במהלך הפגרה, בתקווה שיחזור בסיומה. קורנטן טוליסו גם מחוץ לסגל, אך הוא מתקדם. בנג'מין פבאר המורחק מחוץ לסגל, ופרט לשלושתם כולם זמינים".

המגן הימני ספג כרטיס אדום בניצחון על גרויתר פירת', ונאגלסמן יצטרך למצוא פיתרון אחר כדי להתמודד עם פיליפ קוסטיץ', כוכב היריבה שמשחק בכנף שמאל: "קוסטיץ' מאוד חשוב ואנחנו מודעים לזה. יש לי כמה אופציות – יוסיפ סטאניסיץ', ניקלאס זולה ובונה סאר. יש לי כיוון, אך טרם החלטתי סופית".

פיליפ קוסטיץ', איינטרכט פרנקפורט, קווין אמבאבו, וולפסבורג
נאגלסמן יצטרך פיתרון כדי להתמודד איתו. קוסטיץ' | אימג'בנק GettyImages, Martin Rose

איינטרכט פרנקפורט פספסה ברגע האחרון אשתקד את המקום בליגת האלופות, ולאור זאת נאלצה להסתפק בהשתתפות בליגה האירופית. בחמישי הקבוצה השיגה ניצחון בכורה העונה במפעל אחרי 0:1 דרמטי על אנטוורפן בבלגיה. בליגה מצבה הרבה פחות טוב, והיא מדורגת במקום ה-14 בלבד ערב פתיחת המחזור. עם זאת, נאגלסמן לא מקל ראש: "הם ערכו שינויים הקיץ, הם איבדו את החלוץ הכי טוב שלהם, אנדרה סילבה. זאת הסיבה שדברים לוקחים זמן. הם לא רק קבוצה שממתינה מאחור, אלא גם מרוויחה את הכדור בחלק הקדמי. זו תהיה משימה קשה ונצטרך להיות מרוכזים".

טאיוו אוואני אוניון ברלין חוגג
כבש מול מכבי חיפה, הפציץ גם מול מיינץ | רויטרס

מיינץ – אוניון ברלין 2:1

אחרי שגברה 0:3 על מכבי חיפה במסגרת הקונפרנס ליג, הקבוצה מעיר הבירה המשיכה את העונה הנהדרת שלה עד כה עם מהפך וניצחון שלישי העונה בליגה. טאיוו אוואני, שנכנס כמחליף נגד מכבי חיפה והבקיע את השער השלישי, היה זה שחתום על הניצחון הזה. מרכוס אינגברצן הדני העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-39, אבל הניגרי הפך עם צמד בזק בדקות ה-69 ו-73. אוואני העלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה העונה, כשרק לבנדובסקי והולאנד הגדולים מקדימים אותו במאבק על מלך השערים בגרמניה.

משחק נוסף

ארמיניה בילפלד – באייר לברקוזן (20:30, ספורט4)

במשחק שפתח את המחזור ביום שישי, קלן גברה 1:3 על גרויתר פירת'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי