Sport1 Banner

מכה גדולה למואנס דאבור: מאמן הופנהיים פוטר

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Marius Becker/Pool via Getty Images

אלפרדר שרודר הוביל את הקבוצה למקום השביעי וכמובן צירף את החלוץ בינואר, עזב ארבעה מחזורים לתום העונה לאור מחלוקת עם ההנהלה לגבי עתיד המועדון. "האתגר כאן היה גדול, מודה על הזכות", אמר

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה בבונדסליגה, הופנהיים מקווה להשיג את הכרטיס לאירופה ודווקא לאחר שכבש במחזור האחרון את שער הבכורה שלו בליגה, מואנס דאבור קיבל בשורה לא טובה: המאמן אלפרד שרודר (47), האיש שהתעקש לצרפו בחודש ינואר ונתן לו קרדיט מהרגע הראשון, פוטר מתפקידו היום (שלישי).

במחזור האחרון סיימה הופנהיים בתיקו 2:2 נגד פורטונה דיסלדורף והיא רחוקה שתי נקודות מהמקום השישי. צוות האימון כולו ייקח פיקוד בארבעת המשחקים שנותרו. סבביב מתיאס קלטנבך, מייקל רכן וטימו גרובס, בצוותא עם המנהל המקצועי אלכסנדר רוזן שייקבע בהמשך מי יהיה המאמן בעונה הבאה.

מנכ"ל המועדון פטר גורליך אמר: "אלפרד ייצב את הקבוצה לאחר השינוי בקיץ שעבר ומיקם אותה בצמרת בעונה יוצאת דופן בבונדסליגה, לא מעט בשל משבר הקורונה. בכל הקשור לעתיד, התגלו דעות שונות בין הצדדים ולכן הפרידה. אנחנו מודים לו על עבודתו".

שרודר עצמו אמר: "ידעתי כבר מההתחלה שהאתגר בהופנהיים הוא גדול. התקופה כאן מילאה אותי שמחה. אני מודה למועדון שנתן לי הזדמנות לעבור בבונדסליגה. לרוע המזל, אין הסכמה לגבי העתיד ואני מצר על כך, אבל זה לא נדיר בחיים המקצועיים".

להופנהיים עצמה מצפה משחק מאוד קשה ביום שישי הקרוב כאשר תארח בביתה את לייפציג המדורגת במקום השלישי בטבלה. החלוץ שפתח בהרכב בשלושת משחקי הליגה האחרונים, יקווה להוכיח את עצמו גם מול צוות האימון הזמני.

 
 

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי