Sport1 Banner

צפו: ברמן הפסידה לוולפסבורג, שאלקה סחטה נקודה בברלין

ואוט וחהורסט
ואוט וחהורסט | PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images

וחהורסט נותר ללא כיסוי והעניק 0:1 יקר לזאבים, בעוד המארחת שוב נכנעה במגרשה ונותרה במקום הלפני אחרון. הכחולים מגלזנקירשן עצרו את רצף ההפסדים ב-1:1 נגד אוניון, 1:1 דרמטי בין אאוגסבורג לקלן

(גודל טקסט)

בגרמניה כבר מתחילים לחשוב על חצאי גמר הגביע בימי שלישי-רביעי (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), אך עוד קודם לכן המחזור ה-30 יגיע לסיומו עם שלושה משחקים שייערכו היום (ראשון). במשחק המוקדם ורדר ברמן ספגה שער מאוחר והפסידה בביתה לוולפסבורג, לאחר מכן נמשך המשבר החריף של שאלקה שמעדה גם מול אוניון ברלין והמחזור הסתיים עם 1:1 סופר דרמטי בין אאוגסבורג לקלן.

אוניון ברלין – שאלקה 1:1
ההידרדרות של הכחולים מגלזנקירשן נמשכת. מאז שבה הבונדסליגה מפגרת קורונה ארוכה, שאלקה הפסידה בכל ארבעת המשחקים – למעשה לא ניצחה בליגה מאז ינואר! לפני כשלושה שבועות היא הובסה 4:0 בדרבי מול דורטמונד ומאז קרסה לחלוטין, ממחזור למחזור יצאה מהקרב על הליגה האירופית בעונה הבאה ונראית כמו קבוצה שרק מחכה שתגיע שריקת הסיום של העונה. הערב היא עצרה את רצף ההפסדים, אבל שוב איכזבה ותשוב מברלין עם נקודה בלבד אחרי 1:1 נגד אוניון ברלין.

בעוד אוניון צברה מבחינתה נקודה חשובה מפז, בזכותה היא שמרה על פער ארבע נקודות מדיסלדורף שבמקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן, שאלקה בעקבות הניצחון של וולפסבורג כבר במרחק שבע נקודות מהמקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית. שאלקה בוודאי תתנחם בכך שלפחות לא הפסידה, אחרי שנקלעה לפיגור מוקדם משער של רוברט אנדריך כבר בדקה ה-11. הפעם, כאמור, האורחת התעשתה ודי במהרה מצאה את השוויון, אחרי שדניאל קאליגיורי בישל לג'ונג'ו קני בדקה ה-28, אבל עד הסיום לא נרשמו אירועים מיוחדים והקבוצות נפרדו ב-1:1.


קני. הציל נקודה עבור שאלקה (Michael Sohn/Pool via Getty Images)

ורדר ברמן – וולפסבורג 1:0
המומנטום המצוין של ברמן שהביא לתקוות גדולות שתוכל להישאר בליגה, נקטע לפני ארבעה ימים עם תבוסה ביתית 3:0 נגד איינטרכט פרנקפורט. היום היא אמנם הציגה יכולת מעודדית והייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק מול וולפסבורג מהחלק העליון, אולם רגע של הפקרות בהגנה לקראת הסיום גרם להפסיד נוסף והיא כבר במרחק שלוש נקודות מדיסלדורף שבמקום ה-16, ממנו מגיעים למשחקי המבחן. זהו גם היה הפסד הבית ה-10 שלה ב-11 המשחקים האחרונים.

המארחת הגיעה לחוצה מאוד למשחק הביתי היום לאחר הניצחון של מיינץ אתמול, המדורגת 15 הצליחה להגדיל ממנה את הפער לשער נקודות, וזה ניכר על שחקני ברמן שפתחו בצורה מהוססת וכבר בפתיחה ניצלו מספיגה, כאשר וחהורסט הגיע למצב מצוין של אחד על אחד, אך החמיץ ברשלנות.


המחאה למען שוויון מקבלת במה גם בבונדסליגה (PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images)

ככל שהתקדם המשחק, המארחת הצליחה להשתחרר ואוסקו היה השחקן הבולט בשורותיה והגיע לשתי הזדמנויות גדולות. בדקה ה-23 הוא נבלם בתוך הרחבה וכעבור שבע דקות קבוצתו הייתה ביתרון מספרי בהתקפה, אבל הוא העדיף לבעוט במקום לפרגן וסחט הדיפה גדולה מהשוער. בדקה ה-39 שחקני ברמן דרשו כדור עונשין מ-11 מטר לאחר שהכדור נגע בידו של שחקן וולפסבורג ברחבה, אך השופט בחר להתעלם וגם התנפלות שחקני המארחת לא עזרה מכיוון שבסיוע צוות ה-VAR הוחלט שנגיעת היד בכדור לא הייתה מכוונת.

שחקני ורדר ברמן עלו למחצית השנייה עם אותה תנופה, אבל ההזדמנות הגדולה הגיעה רק בדקה ה-68, אז בעיטה אדירה של לודוויג אוגוסטינסון חלפה סנטימטרים מעל המשקוף. ככל שנקפו הדקות הירוקים ניסו להכריע את המשחק, אלא שבדקה ה-82, בדקה כל כך קריטית, הקערה התהפכה על פיה: פליקס קלאוס היה חופשי בצד ימין, הרים לרחבה וההולנדי ואוט וחהורסט נותר לבדו ברחבה, ניצל את הפקרות הגנת המארחת ובחופשיות נגח לפינה הרחוקה ופנימה, שערו ה-12 העונה ובזכותו הזאבים שוב עוקפים את הופנהיים ומתבססים במקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, שתי נקודות מעל הופנהיים של מואנס דאבור.

אאוגסבורג – קלן 1:1

במשחק שנעל את המחזור, קבוצות התחתית שבעיקר חששו לאבד נקודות נפרדו ב-1:1 די מטורף – עד הדק ה-85 לא נכבש אפילו שער אחד במשחק. כבר נראה היה שאאוגסבורג תצא המאוכזבת הגדולה של ההתמודדות, אחרי שבדקה ה-27 ניצב פלוריאן נידרלכנר על נקודת הפנדל, אך לא הצליח להכניע את טימו הורן, אבל הצרה הגדולה מבחינתה הגיעה בדקה ה-85, אז אנתוני מודסט העלה את האורחת ליתרון. למזלה הגדול של המארחת, פיליפ מקס בדקה ה-88 הצליח לאזן ולקבוע 1:1 בסיום, תוצאה די סבירה עבור השתיים לאור הדרמה בסיום.

משמעות חלוקת הנקודות היא שאאוגסבורג שוב חולפת על פני אוניון ברלין והיא במקום ה-13, אך השתיים עם 32 נקודות כל אחת. קלן, מנגד, נשארת במקום ה-12, אבל היא עם 35 נקודות ופער של שבע הפרש מדיסלדורף שמתחת לקו.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי