Sport1 Banner

דיווח: גם מנצ'סטר סיטי פנתה לוורנר, שהעדיף את צ'לסי

טימו ורנר
טימו ורנר | HANNIBAL HANSCHKE/POOL/AFP via Getty Images

לפי "הבילד", שם נחשף הסיכום של חלוץ לייפציג עם הבלוז, גם פפ גווארדיולה קיווה להנחית את החלוץ בקבוצתו, אולם פרנק למפארד יצא עם ידו על העליונה

(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון פרסם העיתון הגרמני "הבילד" שחלוץ ר.ב לייפציג, טימו ורנר, יעבור לצ'לסי בתום העונה תמורת 60 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שלו. התקשורת האנגלית יישרה קו ובמהרה פרסמה גם היא על סיכום בין הבלוז לבין החלוץ, בטענה שהכסף ממכירת אלברו מוראטה לאתלטיקו מדריד יכסה את העסקה, אבל הערב (שבת) מתברר פרט נוסף שלא ידענו.

שוב לפי "הבילד", ובניגוד למחשבה שהייתה זו ליברפול של יורגן קלופ שהובילה במירוץ לרכישת ורנר, נחשף שמנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה ניהלה גם היא מו"מ לצירוף ורנר. החלוץ בן ה-24 רושם עונת שיא בבונדסליגה וכולל המשחק נגד פאדרובן היום, לזכותו ב-30 מחזורי בונדסליגה 25 שערים ושמונה בישולים.

עוד לפי הפרסום הערב, ורנר העדיף את הצעתה של צ'לסי על פני זו של מנצ'סטר סיטי לאחר שהמנג'ר פרנק למפארד הצליח לשכנע את החלוץ שאצלו הוא יהיה שחקן משמעותי יותר ושההתקפה תיבנה סביבו. באנגליה מעריכים שצ'לסי תמכור הקיץ גם את מישי באטשואיי הבלגי, אולם יהיה מעניין לראות כיצד יגיב תמי אברהם, החלוץ המוביל של צ'לסי העונה, להגעת הגרמני בהנחה שזו עסקה שאכן תצא לפועל.

הבוקר נשאל על עסקה שבדרך המנהל המקצועי של לייפציג, אוליבר מינצלאף שטען: "עד כה, טימו ורנר לא הודיע על הפעלת סעיף השחרור ואף קבוצה לא פנתה רשמית בנושא. לא שוחחנו גם עם צ'לסי בנושא".


סירב לגווארדיולה? ורנר (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

עוד באותו נושא: טימו ורנר, ר.ב. לייפציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי