Sport1 Banner

צפו: האברץ כבש צמד, לברקוזן הביסה 1:4 את ורדר ברמן

לברקוזן
לברקוזן | Stuart Franklin/Getty Images

כאילו לא הייתה פגרה: המחזור ה-26 הושלם עם תצוגת תכלית מצד הקבוצה של בוס, ששמרה על המומנטום והתקרבה מרחק נקודה מלייפציג הרביעית. הירוקים נותרו במקום הלפני אחרון

(גודל טקסט)

כבר נגמר: אחרי יומיים נפלאים של כדורגל, הסתיים המחזור ה-26 בבונדסליגה. הערב (שני) נערך המפגש האחרון במחזור הראשון של הכדורגל בגרמניה בעידן הקורונה ובסיומו באייר לברקוזן השיגה 1:4 קליל בחוץ על ורדר ברמן, כך שהקבוצה של פיטר בוס נצמדת ללייפיג הרביעית ואילו הירוקים נותרו במקום הלפני האחרון בליגה.

ורדר ברמן ניצחה רק משחק אחד מאז תחילת 2020, זה היה במשחק הראשון לאחר פגרת החורף בגרמניה ולמעשה מאז אותו 0:1 בחוץ על פורטונה דיסלדורף, היא הפסידה חמישה מחזורים רצופים לפני היציאה ל"פגרת הקורונה" סיימה ב-2:2 בחוץ מול הרטה ברלין, בו שמטה יתרון כפול מהדקה השישית. הערב היא קיוותה לעצור את הרצף מול לברקוזן הנפלאה, שהמשיכה באותו מומנטום בו נעצרה בתחילת מרץ ובכך הותירה את הירוקים במרחק חמש נקודות מפורטונה המדורגת 16 ותשע נקודות ממיינץ שבחוף מבטחים.

בניגוד לברמן, ללברקוזן של בוס יש רק הפסד אחד ב-2020 ומאז אותה מעידה בהופנהיים היא ניצחה ארבעה מתוך חמישה מחזורים, בהם הפעם היחידה שלא צברה שלוש נקודות הייתה במשחק חוץ קשה מאוד מול לייפציג, נגדה סיימה ב-1:1. למעשה, לברקוזן הבקיעה שלושה שערים לפחות בתשעה מתוך 13 משחקיה האחרונים בכל המסגרות ובזכות ה-1:4 הערב, הפער מלייפציג הרביעית בטבלה עומד על נקודה אחת בלבד – כך שבאייר לברקוזן בהחלט חזק בתמונת ליגת האלופות, בוודאי אם תצלח גם את המשוכה הבאה שלה, משחק חוץ מול מנשנגלדבאך השלישית בטבלה שמובילה עליה בשתי נקודות כבר ביום שבת.


האברץ מתרומם ונוגח את שערו הראשון הערב (STUART FRANKLIN/POOL/AFP via Getty Images)

הכוכב הצעיר של לברקוזן, קאי האברץ, כבש הערב פעמיים, בדקה ה-28 בנגיחה הודות לבישול נפלא של מוסא דיאבי שדהר על אגף ימין ובדקה ה-33 הוא שוב עשה זאת עם הראש, הפעם אחרי הרמה נהדרת של קרם דמירביי ממצב נייח. בין לבין היה זה תאודור גברה סלאסי שקבע שוויון בדקה ה-30, אולם ה-1:1 שהשיגה ברמן החזיק מעמד שלוש דקות בלבד.

במחצית השנייה לברקוזן השתלטה על המשחק, המארחת כלל לא ניצלה את הטעויות בהגנת האורחת ונענשה על כך כאשר בדקה ה-61 דיאבי שוב הגביה מצוין, הפעם משמאל, ומיטשל וייזר ניצל חולמנות בהגנה כדי לנגוח מקרוב לרשת. המילה האחרונה הייתה של קארים בלארבי, שבמסירת עומק נפלאה בדקה ה-78 בישל לדמירביי את שערו הראשון העונה ובכך נקבעה תוצאת המשחק, 1:4 ללברקוזן.


חגיגות בעידן הקורונה (STUART FRANKLIN/POOL/AFP via Getty Images)

עוד באותו נושא: קאי האברץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי