Sport1 Banner

"אקס שאלקה שהוכרז כמת לפני ארבע שנים, התגלה חי בגלזנקירשן"

יאניק קמבה
יאניק קמבה | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

ב'בילד' טוענים שיאניק קמבה שכביכול נהרג בתאונת דרכים קטלנית בשנת 2016, נמצא חי בגרמניה. כעת נפתחות חקירות נגדו ונגד גרושתו, שגבתה תשלום בגובה שש ספרות מחברת הביטוח

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

סיפור כזה לא שומעים בכל יום ובטח לא במדינה מתוקנת כמו בגרמניה, לכן אולי כדאי להתחיל מהסוף. ב'בילד' חשפו אמש (שני) ששחקן שאלקה לשעבר יאניק קמבה נמצא חי וקיים בגלזנקירשן ארבע שנים אחרי שהוכרז על מותו.

כאמור הסיפור היה בשנת 2016, המגן ששיחק במחלקת הנוער של שאלקה יחד עם מנואל נוייר, לא הצליח להפוך למקצוען והתדרדר לליגת הנמוכות בגרמניה, עד שקבוצתו האחרונה VfB הולס דיווחה כי נהרג בגיל 29 בתאונת דרכים קטלנית במולדתו קונגו.

אולם בגרמניה גילו כי למעשה הכל היה חלק מתרמית וכעת נפתחת נגדו חקירה משטרתית. התובעת אנט מילק טענה כי התיק נפתח גם נגד אשתו לשעבר, שלדבריה גבתה תשלום בגובה שש ספרות לאחר מותו כביכול של קמבה.


יאניק קמבה  ומנואל נוייר בנוער של שאלקה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)

גרושתו מצידה הגיבה שלמיטב הבנתה היא זכאית לתשלום ביטוח החיים לאחר שגילתה על המקרה המצער בחדשות והציגה בפני חברת הביטוח את המסמכים, אבל כאמור היא כעת מואשמת בהונאה כאשר בגרמניה מדווחים שכנראה המסמכים זויפו.

"השניים מואשמים בהונאה, אך כעת הם ממשיכים להכחיש וההליכים נגדם עדיין נמשכים. קמבה עצמו הצהיר כי חבריו עזבו אותו במהלך אותו לילה שהכריזו על מותו וגנבו לו את כל המסמכים, הכסף והטלפון", סיפרה התובעת. עוד נטען שלמרות מספר מכשולים הצליח שחקן העבר לשוב לגרמניה בשנת 2018.


עוד באותו נושא: מנואל נוייר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי