Sport1 Banner

צפו: מנשנגלדבאך חגגה עם 2:4 מול פרייבורג וחזרה למקום הראשון

בריל אמבולו
בריל אמבולו | INA FASSBENDER / Contributor

קבוצתו של מרקו רוזה חלפה על פני לייפציג, עם ניצחון ביתי מרשים. אמבולו כיכב עם צמד והחמיץ פנדל, תוראם והרמן הצטרפו לחגיגה. שמיד והולר כבשו מנגד. כעת בספורט3: וולפסבורג נגד ורדר ברמן

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 של הבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם המשחק של וולפסבורג נגד ורדר ברמן (18:50, שידור ישיר בספורט3). קודם לכן מנשנגלדבאך חזרה למקום הראשון בזכות 2:4 על פרייבורג.


בורוסיה מנשנגלדבאך – פרייבורג 2:4
מנשנגלדבאך שהפסידה במחזור האחרון לאוניון ברלין, איבדה באופן זמני את המקום הראשון עם הניצחון של לייפציג עם פאדרבורן, והלבנים שחורים ידעו שרק ניצחון ביתי על פרייבורג יחזיר אותם למקום הראשון. מרקוס תוראם העלה את המארחת ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית אך כעבור שלוש נקודת בלבד ג'ונתן שמיד איזן עם כדור חופשי מדויק מ-20 מטרים וזו גם הייתה תוצאת המחצית.


ב-45 הקדות שנותרו, בריל אמבולו לקח את המשחק לידיים – 40 שניות לתוך המחצית השנייה השוויצרי השיב את היתרון למארחת לאחר בישול של פטריק הרמן וכעבור שלוש דקות, קיבל הזדמנות להשלים צמד מהנקודה הלבנה אך הוא בעט לקורה. אמבולו הספיק לתקן במהרה וכבר בדקה ה-51 החזיר להרמן עם בישול שהעלה את גלדבאך ל-1:3.




הקצב הרצחני נמשך ופרייבורג מצאה את השער המצמק לאחר שער של לוקאס הולר בדקה ה-58. אבל כאמור הערב היה שייך לאמבולו שקבע את תוצאת המשחק עם הקפצה נהדרת מעל השוער בדקה ה-71.


תוצאה נוספת: וולפסבורג – ורדר ברמן 3:2 (לצפייה בתקציר המשחק)






עוד באותו נושא: בריל אמבולו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי