Sport1 Banner

צפו: שאלקה גילתה אופי ב-1:2 על אוניון ברלין ונצמדה לפסגה

שחקני שאלקה חוגגים
שחקני שאלקה חוגגים | Lars Baron / Staff

הכחולים ידעו שניצחון ישווה זמנית את מספר הנק' שלהם לזה של המוליכה ואיבדו יתרון, אך שער מאוחר של סרדאר (86) העניק שלוש נקודות וקבע שרק הפרש שערים יפריד בינם לבין גלדבאך. בצרפת, ניצחון דרמטי למארסיי

(גודל טקסט)
עוד לפני הבכורה של יורגן קלינסמן כמאמן הרטה ברלין מול בורוסיה דורטמונד והמשחק המסקרן בין באיירן מינכן לבאייר לברקוזן, המחזור ה-13 בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך עם מפגש בודד בו שאלקה השיגה 1:2 דרמטי בבית על אוניון ברלין ונצמדה זמנית לבורוסיה מנשנגלדבאך בפסגת הטבלה.


שאלקה הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יקפיץ אותה באופן זמני למקום הראשון בטבלה בצוותא עם בורוסיה מנשנגלדבאך וכנראה שהלחץ עשה את שלו. הכחולים אמנם פתחו בצורה טובה ועלו ליתרון מבעיטה אדירה של בניטו ראמאן (23), אך הקבוצה מבירת גרמניה איזנה כעבור 13 דקות מפנדל מוצלח של מרקוס אינגברטס ושער הניצחון של המארחת הגיע רק ארבע דקות לסיום לאחר שסואט סרדאר סיים התקפה יפה והעניק שלוש נקודות.


שאלקה, שתצא בשבוע הבא ללברקוזן, רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות ומשחק חמישי ללא הפסד בדרך ל-25 נקודות מתוך 39 אפשריות. הכחולים ניצבים כאמור זמנית בפסגה מבחינת נקודות, כאשר בורוסיה מנשנגלדבאך עדיין ראשונה בזכות הפרש שערים עדיף. אוניון לעמת זאת הגיעה למשחק עם מומנטום נפלא בדמות שלושה ניצחונות רצופים ונעצרה, אך היא בהחלט יכולה להיות מעודדת מהיכולת לקראת המשך מאבקי התחתית.


שבוע נוסף בצמרת הגבוהה. שחקני שאלקה חוגגים ניצחון דרמטי (Gettyimages)


דרמה גדולה בצרפת

בשורה התחתונה, מארסיי התבססה במקום השני, רשמה ניצחון רביעי ברציפות והורידה זמנית את הפער מפריז לחמש נקודות אחרי 1:2 ביתי על ברסט, אך זה היה הרבה-הרבה יותר קשה מהצפוי. בואנה סאר כבש ראשון (56) אבל האורחת הצנועה לא ויתרה ואיזנה שתי דקות לסיום מרגליו של אירבין קרדונה (88), אולם המילה האחרונה הייתה שייכת למחליף נמניה ראדוניץ' שהעניק שלוש נקודות דרמטיות עם שער ניצחון בדקה ה-89. אלכסנדרה מנדי הותיר את המפסידה בעשרה שחקנים (95).


בספרד, סלטה ויגו ו-ויאדוליד נפרדו ב-0:0 במשחק שפתח את המחזור ה-15.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי