Sport1 Banner

מטורף: לייפציג הביסה 0:8 את מיינץ, גלדבאך שמרה על הפסגה

רד בול לייפציג
רד בול לייפציג | Boris Streubel/Bongarts/Getty Images

הבונדסליגה בוערת: ורנר כבש שלושער והוסיף שלושה בישולים בניצחון המדהים. הסייחים שמרו על הפסגה עם 1:2 על לברקוזן. שער ובישול להזאר בניצחון 0:3 של דורטמונד על וולפסבורג. אוניון ניצחה 0:1 בדרבי של ברלין

(גודל טקסט)
המחזור העשירי בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים. כשבמוקד באיירן מינכן התפרקה בפרנקפורט עם תבוסה 5:1 לאיינטרכט. במקביל, ר.ב. לייפציג פירקה את מיינץ עם 0:8 מדהים. תורגן הזאר הוביל את דורטמונד ל-0:3 על וולפסברג, בורוסיה מנשנגלדבאך, הפתעת העונה בגרמניה שמרה על הפסגה אחרי ניצחון חשוב על לברקוזן. אוניון ברלין השיגה ניצחון דרמטי בדרבי.


ר.ב. לייפציג -מיינץ 0:8
הכושר המדהים של המארחת נמשך. לאחר שהביסו באמצע שבוע 1:6 את וולפסבורג במסגרת הגביע הגרמני, חניכיו של יוליאן נגלסמן לא עוצרים והיום (שבת) סיפקו תצוגה נוספת על חשבונה של מיינץ.

החגיגה התחילה כבר בדקה החמישית עם שער של מרסל סביצר, ובדקה ה-30, איש המשחק, טימו ורנר, שבישל את השער הראשון הכפיל את התוצאה. חמש דקות מאוחר יותר כריסטופר אנקונקו, שהצטיין קבע 0:3 מדהים לאחר בישול נוסף של ורנר. לייפציג לא הורידה את הרגל מהגז לקראת סוף המחצית. מרסנל הלסטנברג כבש מבישול של יוסוף פאולסן בדקה ה-38, ומבשל השער כבש בעצמו בדקה ה-44 בדרך ל-0:5 מדהים במחצית.





ורנר המשיך ללהוט במחצית השנייה ובדקה ה-48 השלים צמד מבישול נוסף של אנקונקו. בדקה ה-50, הוא בישל את השביעי למוקייל בדרך לבישול השלישי במשחק, ובדקה ה-87, סיים הופעה פשוט מושלמת עם שלושער מדהים מבישול של לוקאס קלוסטרמאן, בדרך ל-0:8 בסיום. בעקבות הניצחון, ליפיציג עלתה למקום השלישי בבונדסליגה, כשהיא מובילה על באיירן מינכן בהפרש שערים. 


דורטמונד – וולפסבורג 0:3 
אחרי התיקו 0:0 בשבוע שעבר נגד שאלקה, דורטמונד אירחה את וולפסבורג לעיני 80,000 צופים בסינגל אידונה פארק. לאחר מחצית ראשונה חלשה, בדקה אשרף חכימי מצא את תורגן הזאר מחוץ לרחבה. הבלגי הצעיר מבלי להסס שלח בעיטה אדירה לפינה השמאלית והעלה את הצהובים ליתרון 0:1. 


בדקה ה-58, הזאר מצא את רפאל גריירו עם פס יפהפה והפורטוגלי הכפיל את היתרון בבעיטה נהדרת. רגע לפני השריקה, מריו גצה כבש את השלישי מהנקודה הלבנה בדרך ל-0:3 בסיום, שמעלה את דורטמונד למקום השני בטבלה.





אוניון ברלין – הרטה ברלין 0:1
הדרבי של עיר הבירה נערך הערב לראשונה בתולדות הבונדסליגה והסתיים בצורה הכי דרמטית שיש עם פנדל מוצלח של סבסטיאן פולטר בתוספת הזמן, שהעניק ניצחון קטן/גדול לאוניון מול היריבה העירונית. המארחת הייתה עדיפה לאורך כל המשחק ובעקבות התוצאה העלתה את מאזנה ל-10 נקודות לפני שתפגוש במחזור הבא את מיינץ. הרטה מנגד נותרה במקום ה-11 עם נקודה יותר מאוניון ותארח במחזור הבא את ר.ב. לייפציג הלוהטת.


שחקני אוניון ברלין חוגגים (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)
שחקני אוניון ברלין חוגגים (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)


תוצאה נוספת: בורוסיה מנשנגלדבאך – באייר לברקוזן 1:2
עוד באותו נושא: ליגה גרמנית (בונדסליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי