Sport1 Banner

צפו: מהפך דרמטי לבאיירן מינכן בדרך לסיבוב השלישי בגביע

תומאס מולר
תומאס מולר | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

האלופה הגרמנית פיגרה במשחק החוץ מול בוכום מליגת המשנה עד הדקה ה-83, אבל סרג' גנאברי ותומאס מולר דקה לפני תוספת הזמן קבעו 1:2. קלן הפסידה 3:2 לזארבריקן מהליגה הרביעית בתוספת הזמן, שטוטגרט נקמה בהמבורג

(גודל טקסט)
הסיבוב השני בגביע הגרמני סיפק הערב (שלישי) הפתעה גדולה, כאשר זארבריקן הקטנה מהליגה הרביעית הדיחה את פ.צ קלן בתוספת הזמן, אבל לדרמה גדולה זכינו גם במשחקה של באיירן מינכן – שבזכות מהפך דרמטי ממש בדקות הסיום הכניעה 1:2 את בוכום מליגת המשנה ועלתה לשלב הבא.


עוד הערב, אוניון ברלין גברה על פרייבורג בקרב בין שתי נציגות מהבונדסליגה, הופנהיים דילגה בקלות מעל דואיסבורג מהליגה השלישית ושטוטגרט נקמה בהמבורג לאחר שהובסה על ידה בבונדסליגה השנייה.


בוכום – באיירן מינכן 2:1
אם לניקו קובאץ' אין מספיק צרות, מאמן באיירן מינכן כמעט איבד את התואר הראשון לעונה כבר בחודש אוקטובר, אבל למזלו מהפך בזק בדקות האחרונות אולי הציל את משרתו. אלופת גרמניה עלתה בהרכב חזק מול המדורגת 16 בליגת המשנה, אמנם ללא רוברט לבנדובסקי ופיליפה קוטיניו, אבל עם שמות נוצצים כמו סרג' גנאברי, מנואל נוייר, טיאגו אלקנטרה, בנג'מין פבאר ואיוון פרישיץ', ובכל זאת נקלעה לפיגור משער עצמי של אלפונסו דייויס בדקה ה-36. קובאץ העלה מיד לאחר ההפסקה את רוברט לבנדובסקי ובמהלך המחצית שלח לכר דשא גם את לאון גורצקה ופיליפה קוטיניו, ובדקה ה-83 נפרץ לאחר שקימיך בישל לגנאברי. הלחץ הלך וגבר ודקה לסיום הצליח קומאן לסדר לתומאס מולר את שער הניצחון.



מולר. באיירן לא חשבה שהיא תנצח בדקה ה-89 (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)


זארבריקן – פ.צ קלן 2:3
אחרי 45 דקות נטולות שערים, הקבוצה מהליגה הרביעית עלתה ליתרון כפול עם בליץ מהיר. כריסטופר שורש הבקיע בדקה ה-53 וארבע דקות לאחר מכן, גיליאן יורכר הוסיף את השני. האורחים התאוששו וחזרו לשוויון, בזכות שערים של יונאס הקטור בדקה ה-71 וסימון טרודה בדקה ה-84, אך המילה האחרונה הייתה של זארבריקן, עם שער דרמטי של טוביאס יאניק בדקה ה-90 שהשלים את הסנסציה.



סנסציית ענק על חשבון קלן (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)



המבורג – שטוטגרט 2:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
רק לפני שלושה ימים, "הדינוזאורים" הביסו 2:6 את האדומים באצטדיונם הביתי, אך הערב הנקמה הושלמה. ניקולס גונזאלס, שערך הופעת בכורה במדי נבחרת ארגנטינה לא מכבר, כבש את הראשון של האורחים מהנקודה הלבנה כבר בדקה השנייה. אהרון האנט איזן בדקה ה-16 עם פנדל מוצלח משלו, השוויון נשמר עד לסיום הזמן החוקי והמשחק נכנס להארכה, שבה חמאדי אל גאדיואי השיג בדקה ה-113 את שער הניצחון שהעלה את שטוטגרט לשמינית הגמר.




פרייבורג – אוניון ברלין 3:1

המארחים, שמהווים את הפתעת העונה עד כה בליגה הבכירה וניצבים במקום השלישי, נכנעו לקבוצה מהבירה שעלתה השנה לבונדסליגה. ג'ושיע מיס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-36, אך רובין קוך השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וכשהיה נראה שהמשחק נכנס להארכה, רוברט אנדריך כבש את השני של אוניון ברלין בדקה ה-87 וכריסטיאן גנטנר חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-93.




תוצאות נוספות
דואיסבורג – הופנהיים 2:0
ארמיניה בילפלד – שאלקה 3:2
באייר לברקוזן – פאדרבורן 0:1
דארמשטאט – קרלסרוהה 1:0


עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי