Sport1 Banner

מנשנגלדבאך חזרה לפסגת הבונדסליגה עם 2:4 על פרנקפורט

שחקני מנשנגלדבאך חוגגים
שחקני מנשנגלדבאך חוגגים | TF-Images / Contributor

תוראם (28), וונדט (45), אלבדי (70) וזקאריה (86) סידרו שלוש נקודות ומקום ראשון בטבלה על חשבון באיירן מינכן, לה נקודה פחות. דה קוסטה (60) והינטרגר (75) רק צימקו. 0:0 מאכזב לוולפסבורג מול אאוגסבורג

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) לאחר שבורוסיה מנשנגלדבאך גברה 2:4 על איינטרכט פרנקפורט וחזרה לפסגת הטבלה על חשבון באיירן מינכן. מי שהייתה יכולה למנוע זאת ולעלות למקום הראשון בעצמה היא וולפסבורג, אך הזאבים סיימו רק ב-0:0 נגד אאוגסבורג ונותרו במקום השלישי עם נקודה פחות מהבווארים ושתיים מתחת למוליכה.


בורוסיה מנשנגלדבאך – איינטרכט פרנקפורט 2:4

מרקוס תוראם (28), אוסקר וונדט (45), ניקו אלבדי (70) ודניס זקאריה (86) כבשו לזכות המארחת, דני דה קוסטה (60) ומרטין הינטרגר (75) – שכבש נגד נבחרת ישראל במדי נבחרת אוסטריה – רק צימקו עבור האורחת. בעקבות הניצחון, מנשנגלדבאך חזרה למקום הראשון בטבלה עם 19 נקודות מ-27 אפשריות – אחת יותר מבאיירן מינכן. פרנקפורט, מנגד, נוצחה אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ונותרה במקום התשיעי, אולם רק חמש נקודות מפרידות בינה לבין הקבוצה שבפסגה.


וולפסבורג – אאוגסבורג 0:0

לאחר הניצחונות של באיירן מינכן ופברייבורג אמש, וולפסבורג ידעה כי היא תוכל לשוב לפסגה רק במקרה של ניצחון על קבוצת התחתית בפולקסווגן ארנה. אך למרות זאת, הקבוצה לא השכילה למצוא את הרשת והיא סיימה את המחזור בטעם מר. האורחת מנגד השיגה את נקודתה השביעית העונה וכעת היא במרחק של הפרש שערים בלבד מחוף מבטחים.


עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי