Sport1 Banner

רובן: "הזמן עבר מהר. חלמתי על המשחק נגד פרנקפורט"

אריאן רובן
אריאן רובן | Gettyimages

ההולנדי שייפרד מהמועדון בעוד פחות משבועיים, קיים מסיבת עיתונאים וסיכם את תקופתו בבאיירן: "זה היה קליק מיידי, ההחלטה הטובה בקריירה. עברנו כברת דרך יחד". הקשר ירצה לזכות בדאבל, טרם החליט האם יפרוש

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
אריאן רובן חווה את רגעיו האחרונים בבאיירן מינכן. ההולנדי שרשם עשור נפלא במדי הקבוצה מבוואריה, יעזוב את המועדון לאחר גמר הגביע נגד לייפציג, והוא חולם להיפרד עם דאבל. הקשר קיים היום מסיבת עיתונאים לצד ראפינייה שיעזוב אף הוא, ודיבר על תקופתו במועדון.


"אם הזמן עבר כל כך מהר, כנראה זה אומר שהייתה תקופה נהדרת. הרגשתי כאן טוב לאורך כל הדרך", אמר רובן, שהוסיף: "היה לי קשר מיוחד עם האוהדים, זה היה קליק מהרגע הראשון. כבשתי הרבה שערים נפלאים וכך גם ריברי באגף השני. המועדון עבר כברת דרך ארוכה יחד איתי ואני גאה להיות חלק מזה. המעבר לבאיירן היה הצעד החשוב בקריירה שלי".


על סיום העונה: "אני בכלל לא חושב על גמר הגביע. אני מתעסק רק בכאן ועכשיו כלומר ביום שבת, במשחק נגד איינטרכט פרנקפורט. אני שם את כל האנרגיה שלי במשחק הזה. המשחק הזה עבר לי בראש כבר שלוש פעמים, אבל צריך לעזור לחלום להתגשם".



אריאן רובן (Gettyimages)

ההולנדי עדיין לא החליט האם ימשיך לשחק ויחכה עם ההחלטה עד לשריקת הסיום של העונה: "אני תמיד רוצה עוד, אני שאפתן, הייתי מקצוען לאורך כל הדרך", סיפר. "זה האופי שלי, כנראה בזכות ההורים, אך בלי המנטאליות הזו לא הייתי מגיע כל כך רחוק. אפילו חבריי לקבוצה אומרים לי שאני משוגע".


כזכור, רובן היה זה שכבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד בעונת הטרבל של באיירן מינכן (2012/13). הוא זכה איתה בשבע אליפויות, ארבעה גביעים, הסופר קאפ האירופי ואליפות העולם למועדונים, וכבש 143 שערים ב-307 משחקים.



עוד באותו נושא: אריאן רובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי