Sport1 Banner

צמד למודסט ב-3:4 המשוגע של קלן על ברמן. צפו בתקציר

אנתוני מודסט
אנתוני מודסט | Gettimages

הצרפתי הלוהט עלה ל-25 שערים בבונדסליגה, קבוצתו טיפסה למקום השישי המוביל לאירופה. האורחת נוצחה לאחר 11 משחקים. בספרד: 1:1 בין סביליה לסוסיאדד

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)
 רק שער אחד כבש אנתוני מודסט בששת המשחקים האחרונים שלו במדי קלן והתוצאות היו בהתאם: ניצחון אחד בשישה משחקים. החלוץ הצרפתי, שמתמודד לתואר תגלית העונה בבונדסליגה איפס שוב את הרגל הערב (שישי) וסייע לקבוצתו להשיג ניצחון 3:4 מטורף בקרב ישיר על כרטיס לליגה האירופית.


שתי פצצות ירה מודסט לרשת של האורחת, האחת מקרוב בדקה ה-13 והשנייה מ-10 מטרים שחלפה בין הקורה לשוער כדי לעלות את מאזנו העונה ל-25. שלושה שערים פחות מרוברט לבנדובסקי (28) ושניים מפייר אמריק אובימיאנג (27) סייעו לקלן לחלוף על פני ברמן ולהתייצב במקום השישי. ועוד נתן מדהים הצרפתי כבש יותר ממחצית משעריה של קבוצתו (45). לאונרדו ביטנקור (שגם בישל פעמיים) בדקה ה-28 וסימון זולר בדקה ה-44 השלימו לזכות המארחת.


מודסט למד משהו מאצילי. צילום: Getty
מודסט למד משהו מאצילי. צילום: Getty



האורחים הגיעו למשחק כאחת הקבוצות הלוהטות באירופה עם 29 נקודות מ-33 אפשריות ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה. זלטקו יונוזוביץ' האוסטרי בישל פעמיים בתוך שש דקות (34 ו-40) לפין ברטלס ותיאודור גברה סלסי כדי לקבוע 2:2, וסרג' גאנברי שעלה מהספסל צימק ל-4:3 בדקה ה-62 אבל זה כל מה שברמן יכולה היתה לעשות.



ספרד: סביליה שוב נתקעה
 

אחרי שנוצחה 4:2 במלאגה קיוותה סביליה להתאושש על חשבונה של ריאל סוסיאדד וגם לקרב את עצמה למקום הרביעי המוליך לצ'מפיונס. לבאסקים מצדם יש עדיין שאיפות להשיג כרטיס לליגה האירופית. בתום הקרב ביניהם הערב (שישי) יצאו שתי הקבוצות מאוכזבות ב-1:1.

שחקניו של חורחה סמפאולי עלו ליתרון 0:1 כשוויסאם בן יידר מצא בכדור עומק את פאבלו סראביה והקשר הקדים את שוער סוסיאדד רולי ודחק לרשת. האורחים הגיבו בדקה ה-66: קרלוס ולה ניצל הרחקה גרועה של קלמנט לנגלה וירה את הכדור פנימה, 1:1.

 

סראביה כבש, סביליה ממשיכה לאכזב
סראביה כבש אבל לא עזר לסביליה. צילום: AFP
 

הנקודה העלתה את האנדלוסים ל-69 בסך הכל והם נותרו במקום הרביעי, אבל ניצחון של ויאריאל בקאמפ נואו יביא את הצוללת הצהובה למרחק של שלוש נקודות מהם (וגם יעניק על הדרך אליפות לריאל מדריד). גם סוסיאדד נתקעה במקום השביעי אבל השוותה את מאזנה לזה של יריבתה הבאסקית המושבעת בילבאו (62 לכל אחת).


עוד באותו נושא: אנתוני מודסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי