Sport1 Banner

2:3 לאאוגסבורג בדקה ה-94, 0:2 לפרנקפורט

אאוגסבורג בורחת לחבורת התחתית
אאוגסבורג בורחת לחבורת התחתית | צילום: Gettyimages

בובאדיה הכריע את קרב התחתית מול ברמן. טוואטחה לא שותף נגד דרמשטאט

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בבונדסליגה הסתיים הערב בצורה דרמטית, לאחר שראול בובאדיה כבש ארבע דקות בתוך תוספת הזמן והעניק לאאוגסבורג 2:3 יקר על ברמן בקרב תחתית. במשחק נוסף ניצחה איינטרכט פרנקפורט (ללא טאלב טוואטחה) 0:2 את נועלת הטבלה דרמשטאט.

אאוגסבורג – ורדר ברמן 2:3

ורדר ברמן הובילה פעמיים במשחק החוץ הגורלי עבור השתיים, אלא שהמארחת הייתה זו שהשלימה מהפך עמוק בתוספת הזמן, שמרה על הנקודות וטיפסה עד למקום העשירי שהרחיק אותה מעט מהתחתית הבוערת.

בובא

תאודור סלאסי היה הראשון למצוא את הרשת ובדקה ה-26 העלה את ברמן ליתרון ראשון, אולם תוך שתי דקות בלבד איזן ג'ונתן שמיד. 

ברמן חזרה להוליך בדקה ה-65 מפנדל מקס קרוסה, אלא ש-11 דקות לסיום עלה ג'ה צ'אול קו הדרום קוריאני לנגיחה ובדקה ה-94 ראול בובאדיה כבש מתוך הרחבה וקבע 2:3 דרמטי לזכות אאוגסבורג שהותיר את ברמן במקום ה-15, מעל המבורג רק בשל הפרש שערים ומרחק נקודה מאינגולשטאט שבמקום ה-17 אשר מתחת לקו. למארחים כבר יתרון 8 נקודות מהמבורג הנמצאת במקום ממנו מגיעים למשחקי המבחן.

בובאדיה. הכריע את ההתמודדות בדקה ה-94 (Gettyimages)

איינטרכט פרנקפורט – דרמשטאט 0:2

ללא טאלב טוואטחה שישב על הספסל, פנדל של היפני מקוטו הסבה בדקה ה-74 ושער של הקרואטי אנטה רביץ' (83) הכריעו את ההתמודדות והעניקו לנשרים ניצחון יקר על חשבון האחרונה בטבלה.

פרנקפורט בזכות הניצחון שבה למקום השלישי עם 35 נקודות, נקודה מעל דורטמונד ושבע הפרש מלייפציג סגנית המוליכה. דרמשטאט נותרה עם 9 נקודות בלבד, בדרך הבטוחה בחזרה לליגת המשנה.

עוד באותו נושא: ראול בובאדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי