Sport1 Banner

שוב לבד בפסגה: 0:2 חלק לבאיירן על מנשנגלדבאך

| צילום: gettyimages

וידאל וקוסטה הבקיעו בבית, אנצ'לוטי שב למסלול הניצחונות גם בבונדסליגה

(גודל טקסט)

אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה ואובדן נקודות מוקדם יותר של דורטמונד, באיירן מינכן חזרה למסלול הניצחונות גם בליגה. אם במהלך השבוע זה הסתיים ב-1:4 על פ.סוו איינדהובן, הפעם החבורה של קרלו אנצ'לוטי הסתפקה ב-0:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך. ומה המצב בפסגה הגרמנית? לא רע מבחינת הבווארים, ואצלכם? 

באיירן מינכן – מנשנגלדבאך 0:2 

1:1 מול קלן ו-2:2 עם פרנקפורט הספיקו לבווארים כדי להבין שגם בליגה אי אפשר לזלזל. אז הבחורים של קרלו אנצ'לוטי עשו את המוטל עליהם מול 75 אלף צופים באליאנץ ארנה. תומאס מולר, ג'ושואה קימיך וג'רום בואטנג נשלחו לספסל, פיליפ לאם אפילו לא היה בסגל וחבריהם סיפקו את הסחורה מול היריבה משולי הצמרת. 

כבר בדקה ה-16 הוציא יאן זומר כדור ראשון מהרשת. ראפיניה, שפתח בעמדת המגן הימני, מצא את ארתורו וידאל והצ'ילאני קבע יתרון ביתי. בדקה ה-31 פרץ המגן השמאלי דויד אלאבה קדימה והגביה כדור שעבר את כל הרחבה. הוא נעצר על החזה של דוגלאס קוסטה, שהטעה את שומרו וירה פנימה את ה-0:2. ביצוע יפה של הברזילאי. 

מדובר בניצחון שני ברציפות של באיירן בכל המסגרות ובחגיגה ראשונה בליגה אחרי שני מחזורים מאכזבים. ביום רביעי יארחו אנצ'לוטי ושחקניו את אאוגסבורג במסגרת הגביע, שלושה ימים בלבד לפני שיפגשו את אותה היריבה גם בבונדסליגה. מנשנגלדבאך תנסה להתאושש מול שטוטגרט במסגרת המפעל השני בחשיבותו.


אנצ'לוטי לא מנמיך ציפיות (gettyimages)


קוסטה, שער למזכרת (gettyimages)

עוד באותו נושא: ג'רום בואטנג, מנואל נוייר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי