Sport1 Banner

מושלמת: באיירן בפסגה אחרי 1:3 על אינגולשטאט

באיירן חוגגת. שוב יקחו אליפות כבר בחד המולד?
באיירן חוגגת. שוב יקחו אליפות כבר בחד המולד? | צילום: Gettyimages

שערים נהדרים של לבנדובסקי ואלונסו העניקו ניצחון. 0:6 ענק לדורטמונד

(גודל טקסט)

באיירן מינכן חזרה לפסגה בגרמניה אחרי ניצחון 1:3 על אינגולשטאט ונותרה מושלמת אחרי שלושה מחזורים (9 מ-9). אלמוג כהן עלה מהספסל בדקה ה-81. דורטמונד התאוששה מההפסד במחזור הקודם (1:0 ללייפציג) כשהביסה 0:6 את דרמשטאט.

 

לייפציג, עולה חדשה ועשירה שחושבת צמרת, ממשיכה בהצהרת כוונות עם 0:4 בהמבורג וטיפוס למקום השלישי. טאלב טוואטחה ישב לראשונה על הספסל של פרנקפורט וראה את קבוצתו מנצחת בבית 1:2 את לברקוזן (מאייר ופביאן למארחת, צ'יצ'ריטו לאורחים). במשחק נוסף: הופנהיים – וולפסבורג 0:0.

 

 

באיירן מינכן – אינגולשטאט  1:3

דריו לזקאנו החלוץ הפרגוואי הדהים באליאנץ ארנה עם מתפרצת שהסתיימה בשער יתרון לאורחים בדקה השמינית. רוברט לבנדובסקי חיכה חמש דקות לפני ששלח צ'יפ נהדר מעל אויירן נוילנד, שוער אינגולשטאט, וקבע שוויון. צ'אבי אלונסו ירה בבעיטה מ-25 מ' את ה-1:2 בדקה ה-50. ראפיניה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84.


שער אדיר לצ'אבי אלונסו (Gettyimages)

 

דורטמונד – דרמשטאט 0:6

תומאס טוכל זרק להרכב שני שחקני חוד בן 18 בלבד, פליקס פאסלק הגרמני וכריסטיאן פוליצ'יץ' האמריקאי, על חשבונם של פייר אמריק אובימיאנג ומריו גצה. והילדים הרשימו, פאסלאק כבש בעוד פוליציץ' רשם שני בישולים בהצגה של השוורצגלבן. גונסאלו קסטרו סיים עם צמד ובישול, אדריאן ראמוס ושני המחליפים סבסטיאן רודה ואמרה מור השלימו.


שחקני דורטמונד בפוזה שכיחה הערב  (Gettyimages)

 

מנשנגלדבאך – ורדר ברמן 1:4 

אחרי תבוסה כואבת למנצ'סטר סיטי באמצע השבוע בליגת האלופות ומעידה מול העולה החדשה, פרייבורג, במחזור הקודם, מנשנגלדבאך הנחילה תבוסה כואבת לברמן החלשה. טורגן הזאר ורפאל כבשו צמד כל אחד עוד במחצית הראשונה וסרג' גנברי רק צימק עבור האורחים, שנועלים את הטבלה הגרמנית. 


במנשנגלדבאך כבר שכחו מהתבוסה בצ'מפיונס  (Gettyimages)

עוד באותו נושא: צ'אבי אלונסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי