Sport1 Banner

היצפלד: "הארכת חוזה לעונה תתאים לפפ וגם לבאיירן"

גווארדיולה. היצפלד אומר
גווארדיולה. היצפלד אומר | צילום: Gettyimages

הבווארים יקוו להשיג הערב (21:25) ניצחון 11 ברציפות בפרנפקורט

(גודל טקסט)

מאמנה לשעבר של באיירן מינכן ולפני כן בורוסיה דורטמונד, אוטמאר היצפלד, יצא בקריאה מעניינת לפפ גווארדיולה להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן לפחות לעונה נוספת.

הבאוורים יתארחו הערב  (21:25, ישיר בספורט1) אצל איינטרכט פרנקפורט וצפויים לרשום את נצחונם ה-11 ברציפות ולהשוות את השיא של טוטנהאם משנות השישים. באיירן כבר שברה את שיא הליגה עם עשר נצחונות רצופים ורשמה שישה כאלה במפגשים האחרונים נגד פרנקפורט המדורגת רק במקום ה-12.

כל גרמניה עומדת על הרגליים ושואלת יחתום או לא יחתום. באיירן מינכן שנתנה לפפ אולטימטום להחליט עד סוף דצמבר הקדימה את התאריך לנובמבר בטענה שהיא צריכה לדעת היכן המועדון עומד במקרה שהוא לא יישאר.

מאמן נבחרת שווייץ לשעבר אמר בראיון ל-"בילד": "הארכת החוזה לשנה אחת בלבד תתאים גם לפפ וגם למועדון. זה הגיוני שהאו יחתום רק לעוד שנה בגלל שפפ טוען, כי הוא לא סגור על עצמו בקשר לעתידו הרחוק ולכן חוזה קצר יכול להתאים. חוזה לשנה לא טוב כשמאמן חדש מגיע, אבל פפ כבר מכיר את באיירן מצוין אחרי שהוא עבד שלוש שנים במועדון".

היצפלד פירגן לפפ: "הוא בנה את באיירן מחדש וכמעט סיים לעשות זאת. כעת באיירן משחקת כדורגל מעולה. חשוב מאוד למעודון להמשיך באותה דרך. אם הקאטלוני יחתום לעוד עונה תישאר יציבות במועדון ובאותה נשימה שני הצדדים לא יהיו מחויבים לטווח ארוך".

לאם. "מלחיץ לשחק כדורגל מושלם מדי שבוע בשבוע" (Gettyimages)

בבאיירן עדיין רוצים את פפ למרות שהוא לא זכה בליגת האלופות ונכשל שנתיים רצופות. העונה עשויה להיות המבחן האולטימטיבי שלו, אבל הקבוצה לא יכולה לחכות לסיום העונה בלי לדעת מי יהיה מאמנה שנה הבאה, לא מועדון כמו באיירן. 

באשר למשחק הערב אמר פיליפ לאם שהרעב להצלחה הוא שמניע את הגלגלים של באיירן מינכן העונה, אבל פפ הזהיר שאין דבר כזה בכדורגל מאזן מושלם. לאם הוסיף: "זה לא דבר נורמלי להראות כדורגל מושלם כל משחק. זה מתחיל להלחיץ אותנו".  

עוד באותו נושא: אוטמאר היצפלד, פיליפ לאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי