Sport1 Banner

"אחד המשחקים הגדולים בתולדות הבונדסליגה"

גווארדיולה. מצאו דרך לנצח
גווארדיולה. מצאו דרך לנצח | צילום: GettyImages

גווארדיולה התרגש בסיום הניצחון על הופנהיים: "דקה אחרונה מטורפת"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן רשמה אתמול ניצחון ענק על הופנהיים 1:2 בדרך בה הוא הושג ומובילה עם שש נקודות את הטבלה, בדומה לבאייר לברקוזן. קווין פולנד כבש להופנהיים שער אחרי 9 שניות בשל טעות של דויד אלאבה. הוא השווה שיא הבונדסליגה של שער מהיר מהפתיחה שקבע קארים בלארבי מלברקוזן לפני שנה במשחק הפתיחה של העונה בניצחון 0:2 על דורטמונד.

 

לצערו זה לא עזר בסופו של דבר, כשרוברט לבנדובסקי כבש את שער הניצחון בדקה ה-90 וחגג בצורה הכי יפה את יום ההולדת ה-27 שלו. יוג'ין פולנסיק החמיץ פנדל להופנהיים (74). לפני כן מולר השווה בדקה ה-41. הבאוורים גם שיחקו מהדקה ה-73 בעשרה שחקנים אחרי הרחקת ג'רום בואטנג.

 

 

פפ גווארדיולה אמר: "הדקה האחרונה היתה מטורפת. זה היה אחד המשחקים הכי טובים בבונדסליגה בשלוש השנים האחרונות". באיירן ספגה שער בדקה הראשונה של המשחק לראשונה מאז 2010, אז ספגה מרגלי ודאד איבישביץ'. הבאוורים תקפו בחמת זעם כשתומאס מולר בעט לקורה וארתורו וידאל למשקוף.

 

ליניקר. נאמנים לאמירה המפורסמת (gettyimages)

 

העיתון 'בילד' כתב: "באיירן היתה נאמנה לדברי גארי ליניקר שלא משנה מה קורה באיירן תמיד מנצחת ועשתה זאת שוב בצורה מדהימה". הקפטן פיליפ לאם אמר: "ניצחנו בזכות התשוקה וכוח הרצון העז שלנו לנצח. אם אתה משחק 10 נגד 11 ועדיין טוב יותר זה מראה שאתה רוצה יותר לנצח". מנואל נוייר: "זה היה ניצחון מרגש. משהו אחר לגמרי מהניצחון במחזור הראשון על המבורג. שיחקנו עם 10 שחקנים ועדיין היינו טובים יותר". רוברט לבנדובסקי נכנס רק כמחליף במקום מאריו גצה ששוב אכזב והכריע את המשחק. "השער המהיר שספגנו היה שיא וזה יכול לקרות בכדורגל, אבל התוצאה בסיום מראה שוב שהיינו טובים יותר".

 

העיתון TZ חילק מחמאות לארתורו וידאל וקוסטה שהיו שוב לדעתו מהבולטים במגרש. "הרכש של פפ פגע בול. ברכות", כתב העיתון. מהדי בנאטיה נפצע וסובל מקרע בשריר ויחמיץ את המשחק נגד לברקוזן ביום ראשון הבא, כשכרגע לא ברור מתי יחזור. המנג'ר המקצועי מתיאס זאמר אמר: "נקווה שזה לא פציעה רצינית, אבל יש לנו בתפקיד שלו את ראפיניה, דויד אלבה, דאנטה (שמבוקש בקבוצות אחרות) וחאבי מרטינס אמור לחזור מפציעה. נסתדר. אנחנו צריכים את כמה האחוזים הנותרים האלה של נחישות. מבחוץ אף אח לא יעזור לנו".

עוד באותו נושא: גארי ליניקר, קווין פולנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי