Sport1 Banner

טוכל כבר מתחיל לעבוד על הסגל של דורטמונד

| צילום: Gettyimages

יורגן קלופ המליץ על החתמת המאמן המבטיח, שסימן את סמי חדירה כרכש

(גודל טקסט)

לטענת ה'בילד', רק החתימה הפורמלית מפרידה בין תומאס טוכל לבין בורוסיה דורטמונד. המאמן בן ה-41, שהחליף את יורגן קלופ במיינץ, צפוי לתפוס את מקומו גם בדורטמונד. הוא נחשב למאמן העתיד של הכדורגל הגרמני ושמו הוזכר לאחרונה גם כמועמד לאימון לייפציג של עומר דמארי.

 

דורטמונד מציעה לטוכל חוזה עד 2019 עם משכורת כוללת של 20 מיליון יורו. לפי העיתון, קלופ הציע לדורטמונד להחתים את המאמן כבר לפני שלושה שבועות. טוכל כבר עוסק בבניית הסגל של דורטמונד לעונת 2015/16 ולפי פרסומים בגרמניה הוא ביקש מההנהלה לרכוש עבורו את סמי חדירה שמסיים חוזה בריאל מדריד ועדיין לא סיכם באף קבוצה (שאלקה מעוניינת מאוד לצרף אותו). חדירה אמר לאחת מרשתות הרדיו בגרמניה כי כבר שוחח עם כמה קבוצות בגרמניה ושהוא במו"מ עם אחת מהן.

 

 

בעקבות עזיבת קלופ, ייתכן מאוד שתזורז עזיבתם של מאטס הומלס ואילקיי גונדוגן. לפי הפרסומים, מנצ'סטר יונייטד רוצה לרכוש את שני השחקנים. ב'בילד' שואלים האם טוכל יוכל להיכנס לנעליו של קלופ, אבל אם יש זמן מתאים להגיע – הוא בדיוק בקיץ אחרי העונה המאכזבת מאוד שחווה המועדון. דורטמונד אפילו לא הבטיחה סופית את הישארותה בליגה והתואר היחיד בו היא עדיין יכולה לזכות הוא הגביע הגרמני, אבל יש לפניה משוכה גבוהה בחצי הגמר – באיירן מינכן.

 

 

המבורג נאלצה להחתים את ברונו לאבדיה כמאמן, אחרי שטוכל שסיכם כמעט סופית על חוזה במועדון לארבע שנים בשכר של 3.5 מיליון יורו, הודיע לפתע למועדון שהוא לא ממשיך במו"מ. במקביל הוא החל במו"מ עם דורטמונד בתחילת השבוע.

 

אריאן רובן אמר אתמול בהפסקת המשחק בין פורטו לבאיירן מינכן בו שימש כפרשן בגלל פציעתו כי הוא יתגעגע לקלופ. "יש לי סימפטיה גדולה אליו". כאשר נשאל לגבי חצי הגמר נגד דורטמונד אמר: "זה לא ישפיע. אנחנו רוצים שקלופ יסיים את העונה בלי תואר".

עוד באותו נושא: סמי חדירה, תומאס טוכל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי