Sport1 Banner

לחץ בבאיירן אחרי ה-2:1 למיינץ ולפני דורטמונד בשבת

האליפות בסכנה?
האליפות בסכנה? | צילום: GettyImages

השוורצגלבן יוכלו לצמק את הפער ל-2 נקודות. טוכל: "חייבים לעשות את זה"

(גודל טקסט)

מי היה מאמין? באיירן מינכן ספגה הפסד 2:1 ביתי למיינץ ודורטמונד צמצמה ממנה את הפער לחמש נקודות הפרש אחרי שניצחה בחוץ 0:2 את דרמשטאט. הכל היה נראה גמור, אבל כעת כששתי הקבוצות ייפגשו ביום שבת למשחק העונה הכל נראה לפתע פתוח (19:25, שידור ישיר בספורט2).

 

ה"בילד" כתב בהומור שרק אולי האנס הנשיא לשעבר של באיירן יצא מהכלא וחזה במשחק נגד מיינץ וכבר הבונדסליגה שוב מעניינת. לרוע מזלו הוא חזר למשחק ליגה של באיירן אחרי 662 יום וראה הפסד ליגה נדיר.

הודה שהיכולת לא הייתה מרשימה. פפ (AFP)

#Guardiola: "Today's game was a good example of why it's so hard to win in the Bundesliga." #FCBM05pic.twitter.com/alKIU3oUCP

— FC Bayern English (@FCBayernEN) March 2, 2016

 

 

באיירן הפסידה בבית לראשונה אחרי 17 ניצחונות רצופים וסך הכל בפעם השנייה העונה בליגה. "ההפסד הזה מוכיח שהבונדסליגה לא קלה כפי שחשבו, לצערי היכולת שלנו לא הייתה מרשימה". אמר המאמן המאוכזב פפ גווארדיולה. "אף קבוצה לא זכתה בארבע אליפויות רצופות בבונדסליגה ואנחנו רוצים לעשות את זה, אבל דורטמונד היא יריבה קשה. זו דורטמונד אחרת משלוש השנים הקודמות".

 

רוצים ומאמינים שאפשר לנצח את באיירן. טוכל והומלס (gettyimages)

 

מאמן דורטמונד, תומאס טוכל, הגיב לתוצאות המחזור ואמר: "הניצחון הזה הביא לנו ביטחון עצום לקראת באיירן". דורטמונד ניצחה למרות שמרקו רויס (נשאר בבית) ושינז'י קאגוואה קיבלו חופשה לקראת באיירן ובסך הכל שמונה שחקני הרכב לא עלו לשחק. "המצב השתנה, אנחנו חייבים לעשות הכל כדי לנצח, לצמצם את הפער לשתי נקודות ולפתוח שוב את המרוץ לאליפות. חמש נקודות זה פער גדול, אבל עכשיו הכדור ברגליים שלנו".

 

במשחק העונה הקודם שהתקיים באוקטובר הביסה באיירן 1:5  את דורטמונד בקלות, אך נראה כי לאחרונה יש ירידת מתח מסוימת בבוואריה. הבלם הבינלאומי מאט הומלס דיבר גם הוא ואמר: "אנחנו רוצים לנצח את באיירן ולגרום לבונדסליגה להיות שוב מרתקת".

 

צפו ב-0:2 של דורטמונד על דרמשטאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי