Sport1 Banner

עומר דמארי מחוץ לסגל לייפציג

|

החלוץ הישראלי עוד לא כשיר לגמרי ויקבל מנוחה מהמשחק מול אווה (19:25, ספורט1)

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו   צילום: האתר הרשמי של רד בול לייפציג

עומר דמארי יחמיץ היום (שישי) את משחקה הראשון של לייפציג נגד ארצגבירגה אווה במשחק חוץ (חי בספורט1 ו-HD החל מ-19:25). אחרי שחלוץ נבחרת ישראל נרכש מאוסטריה וינה על ידי רד בול לייפציג ב-5 מיליון יורו ציפו אוהדי הקבוצה לראות אותו מככב, אבל בגלל הפציעה שעברה עליו במחנה האימון בקטאר הוא עדיין לא כשיר במאה אחוז.

מאמן הקבוצה, אלכסנדר זורניגר, אמר במסיבת עיתונאים כי הוא הוא מעדיף שלא לסכן את החלוץ והמשחק הראשון שלו במדי הקבוצה יהיה רק בשבוע הבא בבית מול FSV פרנקפורט.

אולי עדיף לדמארי לנוח עוד משחק. תנאי המשחק במגרש של הסגולים המדורגים אחרונים בליגה לא מלבבים. יש שלג, קור כבד ובקיצור עדיף לשבת בבית עם שמיכה. לא ממש תנאי איצטדיון טובים למי שחוזר מפציעה.

מבין ארבעה שחקנים שרכשה הקבוצה בפגרה ועלו ביחד 8.7 מיליון יורו, רק השבדי, אמיל פורסברג, יפתח בהרכב לצידו של החלוץ, יוסוף פאולסן. פורסברג שהגיע ממאלמו דובר גרמנית ולדברי המאמן התאקלם במהירות ויש להם הבנה טובה. בנוסף לדמארי ולשבדי, נכללים בקבוצה גם יורדי ריינה הפרואני שהגיע מגרודיג האוסטרית ושחקן רד בול זלצבורג, הברזילאי רודני.

 דמארי. בקבוצה לא רוצים לסכן אותו (האתר הרשמי של רד בול לייפציג)

לייפציג רוצה לעלות שנה שלישית ברציפות ליגה, אבל הדבר גורם לחילוקי דיעות בין המאמן למנג'ר המקצועי של הקבוצה, ראלף רנגניק. בעוד שהמנג'ר המקצועי דוחף את הקבוצה כדי שתעלה ליגה כבר העונה (כעת היא מדורגת 7, אבל רק 4 נקודות מהמקום השני שעולה אוטומטית לבונדסליגה), המאמן חושב שלא צריך להלחיץ את השחקנים. 

זורניגר (שפירושו בגרמנית מודאג) נראה עצבני במהלך מסיבת עיתונאים משותפת עם רנגניק: "הוא רוצה להכריז שאנחנו הולכים על העלייה, אבל אני חושב שעם כל ההשקעות צריך להמשיך להיות צנועים. אם נדבר על עלייה זו תהיה שחצנות ואם לא נעלה זה יהיה כישלון. אם נמשיך לעבוד קשה ונסיים לבסוף בין שלוש הראשונות נאמר שזו הצלחה, אבל אם לא נצא בהצהרות ונסיים במקומות 6 עד 12 איש לא יבוא אלינו בטענות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי