Sport1 Banner

וידאל נצפה יוצא מהמלון בטורינו ב-2:25 בלילה

נכנס למונית ונעלם לתוך החשכה. וידאל
נכנס למונית ונעלם לתוך החשכה. וידאל | צילום: GettyImages

עניין שגרתי: הצ'יליאני של באיירן שוב בכותרות. בנעטיה ומרטינס חזרו להתאמן

(גודל טקסט)

כשלושה שבועות לאחר הפרסומים הלא מחמיאים על היותו אלכהוליסט, ארתורו וידאל מעורב בשערוריה חדשה. לפי פרסום של העיתון "בילד", לאחר ה-2:2 בין באיירן מינכן ויובנטוס בטורינו, הצ'יליאני נצפה יוצא מחוץ לבית המלון בשעה 2:25 לפנות בוקר.

 

לפי מה שפורסם, הקשר, שמכיר את טורינו היטב מהתקופה בה שיחק במדי הגברת הזקנה, זוהה על ידי שני אנשי ביטחון לאחר שיצא מהמלון "פרינצ'יפי די פיאמונטה" כשהוא לובש טרנינג של באיירן מינכן, נכנס למונית שהמתינה לו ונעלם אל תוך החשכה. ההנחה הרווחת היא שהוא יצא לבילוי לילי סוער באחד המקומות המוכרים לו היטב בעיר.

 

 

כאמור אין זו הפעם הראשונה שוידאל, שידוע כאחד שמנהל חיי לילה פרועים, מככב ב"בילד" מהסיבות הלא נכונות. בתחילת החודש פרסם העיתון שהצ'יליאני עזב את מחנה האימונים של באיירן בדובאי, שתה וחזר למלון כשהוא שיכור. מאמן הבווארים, פפ גווארדיולה, טען שהסיפור מצוץ מהאצבע שכן אי אפשר למצוא בארים או פאבים בדובאי שהיא ארץ מוסלמית ושתייה בה אסורה.

 

צפוי להיות כשיר לגומלין. בן עטיה (gettyimages)

 

בתוך כך אלופת גרמניה מעודדת מחזרתם מפציעה של שני שחקני הגנה שיוכלו לשחק בגומלין ב-16 במרס נגד יובנטוס: מהדי בן עטיה חזר להתאמן ויוכל לשחק וחאבי מרטינס יהיה כשיר אף הוא למשחק באליאנץ ארינה.

 

הבלם הספרדי התאמן ביום שלישי לראשונה אחרי שנותח במיניסקוס בפברואר, ורץ 20 דקות לעיני הפיזיותרפיסט של הקבוצה תומאס וילהלמי. הוא אמר: "הרגשה נהדרת. לא חשתי שום כאב בברך". מאז שנרכש ב-2013/14 הוא שיחק רק ב-31 מ-90 משחקי באיירן בגלל פציעות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי