Sport1 Banner

ג'רום בואטנג ייעדר לפחות שלושה חודשים

יחמיץ אולי את גמר האלופות
יחמיץ אולי את גמר האלופות | צילום: Gettyimages

בלם באיירן נפצע מול המבורג. נותרו לבווארים ימים ספורים למצוא לו מחליף

(גודל טקסט)

מכה לא קלה לבאיירן מינכן: ג'רום בואטנג, שנפצע בשריר הירך בניצחון 1:2 על המבורג ביום שישי, ייעדר לתקופה של לפחות שלושה חודשים. הבלם עבר בדיקות שאוששו את החשש הראשוני, ואף קיימת הערכה פסימית יותר שהוא ייעדר לתקופה של ארבעה חודשים.

 

אם אכן הפציעה לא תהיה קלה, בואטנג, שירד מהמגרש בדקה ה-56, עשוי להחמיץ את גמר הגביע הגרמני ב-21 במאי ואת גמר ליגת האלופות ב-28 במאי. הבשורה האופטימית היחידה היא שהוא צפוי להיות כשיר ליורו 2016.

 

 

בואטנג, הוא השחקן השביעי העונה של באיירן שנפצע בשרירים. בגרמניה כבר החלו לתהות האם מדובר במזל רגע או שמא יש להטיל את האשמה על מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, בנותר כעת עם בור לא פשוט במרכז ההגנה.

 

הפציעות הרבות באשמתו? גווארדיולה (gettyimages)

 

חלון ההעברות מסתיים בעוד שמונה ימים, והשאלה שעומדת על סדר היום היא האם הבווארים יחפשו תחליף לבלם שנחשב לשחקן הכי יעיל בקבוצה, ושמחירו הוערך ב-40 מיליון יורו. אלופת גרמניה צפויה להיתקל בבעיה לא פשוטה, מכיוון שמרבית הבלמים ברמה הגבוהה ביותר לא יהיו זכאים לשחק בליגת האלופות בה כבר שיחקו במדי קבוצה אחרת. מחלקת הסקאוטינג ופרנץ בקנבאואר ייאלצו להפגין יצירתיות אם הם אכן ירצו לתגבר את ההגנה.

 

תהיה נוספת נוגעת למערך שגווארדיולה יעלה. המאמן הספרדי שיחק העונה עם שלושה בלמים, אולם הוא סובל ממספר בעיות בנוסף לפציעה של בואטנג: הולגר באדשטובר רק חזר מפציעה וטרם התאושש ממנה לחלוטין, מהדי בנעטיה לא מהווה פתרון מושלם מכיוון שהוא שיחק רק שישה משחקים העונה וחאבי מרטינס לא משחק בקביעות וקשה להסתמך עליו.

עוד באותו נושא: ג'רום בואטנג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי