Sport1 Banner

"פפ התעניין על החיים באנגליה, הוא יאמן כאן"

פפ. קרוב מתמיד לעזיבה
פפ. קרוב מתמיד לעזיבה | צילום: Gettyimages

הקטאלוני בהכנות לעזיבת באיירן. וגם: המחמאות שקיבל אנצ'לוטי בגרמניה

(גודל טקסט)

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון פפ גווארדיולה צפוי להודיע אחרי המשחק נגד האנובר או לכל המאוחר ביום ראשון על החלטתו לעזוב את באיירן מינכן. לא ברור עדיין האם יגיע למנצ'סטר סיטי, צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד או שמא יודיע שהוא לוקח שנת שבתון.

 

פפ הצהיר בעבר שהיה רוצה לאמן בפרמיירליג. וההערכות התחזקו באנגליה כשמנג'ר מידסלבורו, אייטור קראנקה, אקס ריאל מדריד חשף כי המנג'ר הקטאלוני התעניין בשיחות עימו על החיים באנגליה ואיך זה לאמן בצ'מפיונשיפ ובפרמיירליג. "אני חושב שפפ יגיע לאנגליה. הוא שאל אותי על המדינה ועוד דברים הקשורים לחיים באנגליה", ציין.

 

 

בתוך כך, ה"בילד" כבר החל להתעסק במאמן הבא של הבווארים, קרלו אנצ'לוטי והקריירה שלו אחרי שפורסם שסגר לשלוש עונות בבאיירן מינכן. אקס ריאל מדריד דחה על פי דיווחים הצעה מצ'לסי וזהו עוד צעד שרומז על עתידו בבירת בוואריה.

 

מאמן באיירן בעבר, אוטמאר היצפלד, אמר שאנצ'לוטי יהיה סיפור הצלחה: "הוא הצליח בכל מקום וזכה שלוש פעמים בליגת האלופות. ברמה הזאת חשוב מאוד לשחקנים שמגיע מאמן שהוכיח את יכולתו בעבר. כל מאמן של באיירן חייב ליהנות משם מצוין".

 

היצפלד הוסיף: "חבל שפפ גווארדיולה עוזב, כי הוא הרים את הרמה בבאיירן מינכן ועשה זאת גם עבור כל הבונדסליגה. הוא אחד שהמציא דברים חדשים כמו לשחק עם שלושה בהגנה עם בלם אחד והענין של חלוץ 9 מזויף. אנצ'לוטי לעומתו הוא שועל טקטי ערמומי. הוא אוהב לשחק עם לחץ והתקפי, אבל הוא לא עקשן כמו פפ והוא גמיש ומוכן לשנות את התפיסה שלו כשיש צורך. הוא מוכן לשנות את השיטה שלו בהתאם ליריבה".

 

 

 

"זה לא קל להתסדר עם כריסטיאנו רונאלדו כפי שעשה זאת אנצ'לוטי", התייחס היצפלד לעבודה עם כוכבים וזאת אחרי שפפ כבר הצליח שלא להסתדר עם אחד, זלאטן איברהימוביץ' שמו.

עוד באותו נושא: אוטמאר היצפלד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי