Sport1 Banner

המופע של טיטון: שטוטגרט סיימה ב-0:0 מול מיינץ

טיטון. בלתי ניתן להכנעה
טיטון. בלתי ניתן להכנעה | צילום: Gettyimages

הפולני נעל את השער במשחק החוץ. בספרד: 1:1 בין חטאפה לסוסיאדד

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הגרמנית יצא לדרך ואמנם שערים לא הובקעו במשחק בין מיינץ לשטוטגרט, אבל האשמים בכך הם צמד שוערי הקבוצות שנעלו את השער.

 

לוריס קריוס הגרמני של מיינץ ובעיקר פז'מיסלב טיטון הפולני של שטוטגרט עם מספר הצלות גדולות לא אפשרו לשום כדור לחדור פנימה וגרמו לכך שהמשחק יסתיים ללא הכרעה וללא שערים, על אף שהמפגש בהחלט היה שווה לפחות שער או שניים.

 

 

בעקבות חלוקת הנקודות, שטוטגרט האורחת נותרה מתחת לקו האדום כשבמאזנה 12 נקודות בלבד, והיא מדורגת במקום ה-17 והלפני אחרון שתי נקודות מעל הופנהיים האחרונה (משחק חסר) ונקודה מאאוגסבורג שמדורגת מקום אחד מעליה וגם לה משחק חסר כמובן.

 

מנגד, מיינץ כבר שישה משחקים רצופים ללא הפסד בליגה, אך לצערה נקטע רצף של שני ניצחונות רצופים. היא מדורגת במקום השישי עם 24 נקודות, אך תמתין להמשך המחזור כדי לראות עד כמה היא תדרדר בטבלה, אם בכלל, עם השלמת המשחקים החסרים.

 

גם בליגות הספרדית והצרפתית לא נרשמה הכרעה

 

במשחק תחתית שפתח את המחזור ה-15 בספרד, סיימה חטאפה ב-1:1 ביתי מול ריאל סוסיאדד.

 

האורחת, ללא דייויד מויס שפוטר כידוע, ניצחה אמנם בשבוע שעבר בביתה את אייבר, אך הערב בסגל חסר הצליחה לסחוט נקודה – פבלו סראביה כבש בנגיחה לזכות חטאפה תוך פחות מדקה במחצית השנייה, אלא שאגירצ'ה היה במקום כדי לקבוע 1:1 בדקה ה-76. שערו ה-12 העונה של חלוץ סוסיאדד.

 

יש מי שנמצא שם בשביל סוסיאדד (Gettyimages)

 

נקודה אחת בלבד מפרידה בין השתיים בטבלה, כאשר חטאפה מדורגת במקום ה-15 ואילו סוסיאדד במקום ה-13, ביניהן ניצבת חיחון עם 15 נקודות ומשחק חסר.

 

בצרפת, קון פספסה הזדמנות לעלות למקום השני בטבלה כשסיימה גם היא בתיקו בלבד, 1:1 במגרשה של ראן.

 

חואן קינטרו כבש לזכות המקומיים בדקה ה-62, אך סיאם בן יוסף התוניסאי-צרפתי מנע מקון הפסד שני ברציפות במשחק בו שיחקה החל מהדקה ה-36 בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של עמנואל אימורו.

 

קון חוגגת נקודה בלבד (AFP)

 

קון כאמור במקום השלישי עם 30 נקודות לאחר 18 מחזורים, צמודה לאנז'ר שלה ניקוד זהה אך משחק חסר, ואילו ראן טיפסה זמנית למקום התשיעי כשלזכותה 24 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי