Sport1 Banner

"פרננדש החזיר את יונייטד לחיים, לא מובן למה לא הגיע בקיץ"

ברונו פרננדש חוגג
ברונו פרננדש חוגג | Clive Brunskill/Getty Images

אחרי ה-0:5 על ברוז', פול סקולס פרגן לרכש מפורטוגל: "אני אוהב בו הכל, הוא מזכיר לי את דה בריינה". סולשיאר: "השחקנים הגיעו עם ביטחון. לא הייתי בטוח אם אזכה לראות בחיים שער של פרד"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד עלתה אמש (חמישי) לשלב  שמינית הגמר הליגה האירופית עם ניצחון 0:5 גדול על ברוז' באולד טראפורד, שהשכיח עם ה-1:1 במפגש הראשון בבלגיה. למעשה הסיפור נסגר בדקה ה-23 כאשר סימון דלי מנע שער בידו, גרם לפנדל לא אחראי והותיר את ברוז' בעשרה שחקנים ומשם רק קבוצה אחת הייתה על המגרש.

מי שממשיך לגרוף מחמאות הוא שחקן הרכש ברונו פרננדש שהבקיע את הפנדל שהעלה את יונייטד ליתרון מוקדם וסיפק מספר מהלכים שהזכירו לאוהדים פורטוגלי אחר שהגיע מספורטינג ליסבון. אחד מהפשרנים שלא חסכו במחמאות היה כוכב העבר של השדים האדומים פול סקולס: "נראה כאילו הוא החזיר את הקבוצה לחיים. כשמביאים שחקן כמוהו, זה מרגיע את כולם. בדרך כלל שאתה מביא שחקן ממדינה אחרת לוקח לו קצת זמן להסתגל ואני מקווה שימשיך בכושר הנוכחי בשאר העונה".

"מה אני אוהב בברונו? הכל עד עכשיו, יצירתיות, העמידה על המגרש הוא יודע מה הולך סביבו. אתה רק תוהה לעצמך מדוע הוא לא חתם בקבוצה בקיץ, או בשום קבוצה אחרת. אם יש שחקן שאני יכול להשוות אותו עליו בליגה הוא קווין דה בריינה ממנצ'סטר סיטי, שהוא כרגע השחקן הטוב ביותר בפרמיירליג, אבל פרננדש לא רחוק ממנו".


"אני אוהב בברונו הכל, לא מובן למה לא הגיע בקיץ" (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

המאמן אולה גונאר סולשיאר אמר אחרי המשחק: "איננו מציבים מטרות. היה משחק טוב, השחקנים ששיחקו עם ביטחון ועם חיוך על הפנים ונראה שהשחקנים החדשים השתלבו גם היטב. האם זה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה? ובכן קשה לומר. אני חושב שנגד מנצ'סטר סיטי שיחקנו מצוין כשאנחנו מובילים זה עוזר לנו לפחית לחץ".

על אודיון איגהלו שהפך לשחקן האפריקאי הראשון של מנצ'סטר יונייטד שכובש באירופה: "בתור חלוץ אני יודע שחשוב שהגול הראשון יגיע כמה שיותר מהר. אתה יכול לראות שהוא מריח שערים, יודע מה האזורים המסוכנים. הוא חד בראשו וכאשר הכדור מגיע לחואן מאטה הוא יודע מתי להסתובב. הוא חלוץ טבעי".

הצמד של פרד: "אני חושב שיש המון שחקנים שהשתפרו. גם סקוט מקטומיניי חזר והשתפר מאוד. לגבי פרד לא הייתי אם אחיה בפעם הבא שיכבוש. היו לו כל כך הרבה הזדמנויות! זו הייתה בדיחה בנינו אבל הוא הצליח לכבוש ואני מאוד שמח בשבילו".

פרד כיכב עם צמד. סולשאיר מתבדח על חשבונו (Clive Brunskill/Getty Images)

עוד באותו נושא: ברונו פרננדש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי