Sport1 Banner

בכר: "זו ההוכחה שלא משנה מאיפה מגיעים שחקנים"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע הרבה לחייך לאחר ה-0:1 על לאצ'י שהעלה את הקבוצה לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. כובש השער נאור סבג: "זאת הרגשה מטורפת, הצלחתי להשתלב מהר וכולם עוזרים לי"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע גברה הערב (חמישי) 0:1 על לאצ'י מאלבניה ועלתה לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, שם תפגוש בשבוע הבא את קייראט מקזחסטן (שידור ישיר בספורט2 החל מ-20:15). נאור סבג כבש את שער הניצחון והמאמן ברק בכר הרעיף עליו שבחים: "זו ההוכחה שלא משנה מאיפה שחקנים מגיעים, אלא כמה הם מעריכים את המקום שבו הם נמצאים וכמה הם נותנים על המגרש. אני שמח שנאור נתן את הגול המכריע כי זה מגיע לו, הוא בא מלמטה, מהליגה השלישית, והוא לאט לאט נכנס לקצב שהוא לא רגיל אליו. מגיע לו".


על המסקנות שלו אחרי שני המשחקים מול לאצ'י: "אנחנו קבוצה אחרת לגמרי, עם שחקנים חדשים וצעירים, אבל ברור שאין להם יותר מדי זמן כי אנחנו צריכים לספק תוצאות. ראיתי רצון גדול, הרבה צעירים שרוצים להצליח, נחישות. זה לא קל לבוא למשחק כזה כשהלחץ עלייך ולקבוצה השנייה אין מה להפסיד. היינו צריכים להיות מאוד אחראים מאחורה וגם להכריע את המשחק כדי לא לספוג שער שיעיף אותנו. אני מרוצה מהאחריות ומהמחויבות, אבל ברור שיש מה לשפר ונצטרך לדעת לשחק מול צפיפות".


על היריבה הבאה קייראט: "נתנו את הכבוד ללאצ'י ועכשיו נסתכל עליהם. זו קבוצה יותר טובה ונצטרך להרים את הרמה ואני גם מאמין שנעשה את זה. זו קבוצה עם לא מעט כסף, הכדורגל הקזחי מתקדם ונצטרך לבוא מוכנים".



סבג. הגיע מהליגות הנמוכות וניצח את המפגש (דני מרון)


המטרות: "לעשות תוצאה טובה ביום ראשון נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו ולאחר מכן לעשות תוצאה טובה נגד קייראט שתספיק לנו לגומלין".


כובש השער נאור סבג אמר: "מהשנייה הראשונה שעליתי לחימום הקהל נתן לי להרגיש כמו בבית וזו הרגשה מטורפת. הצלחתי להשתלב מהר, החבר'ה, הצוות, ההנהלה, כולם עזרו לי להתחבר".


מה הוא חשב על הידיעות ששחקנים מליגות נמוכות חותמים בב"ש
? "אני לא מתייחס או קורא תגובות ומה שאומרים. אני יודע שהביאו שחקנים טובים וברק עושה את העבודה כדי להכין אותנו לכל משחק מחדש. אנחנו באים לשחק".


סבג זוכה למחמאות מהחברים (דני מרון)

עוד באותו נושא: בכר בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי