Sport1 Banner

גאטוסו: "הביקורת עלי מוצדקת. לא מתעסק בלהציל את הג'וב שלי"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

מאמן מילאן לא היה מרוצה מיכולת הקבוצה מול בטיס והוא עלול לעזוב את המועדון אם הקבוצה תמשיך להפסיד: "היכולת שהצגנו בלתי מתקבלת ואני האשם הראשון לכך". פפה ריינה הגן על המנג'ר: "יש לנו אמון מלא בו"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו עלול להיות מפוטר בקרוב אם מילאן תמשיך ברצף השלילי שלה. אתמול (חמישי) הפסידה בליגת האירופית לבטיס 2:1 וזה היה הפסד שני רצוף השבוע אחרי ה-1:0 לאינטר בדרבי.

מעמדו של גאטוסו מעורער והוא הודה: "אנחנו לא משחקים טוב. איבדנו את הדרך שלנו. הביקורת עלי מוצדקת, אבל אני לא מתעסק בלהציל את הג'וב שלי אלא לשפר את הקבוצה". המנהל הספורטיבי של מילאן לאונרדו וחבר הנהלת מילאן פאולו מאלדיני מרגישים את הלחץ. השמות של רוברטו דונאדוני ואנטוניו קונטה כמחליפים אפשריים הוזכרו כבר.

גאטוסו הוסיף בסיום המשחק: "היכולת שהצגנו בלתי מתקבלת על הדעת ואני האשם הראשון לכך. הם אלו ששלטו במשחק, אנחנו נראינו שבריריים וחסרי רעיונות, כעת עליי למצוא פתרונות, אבל צריך להבין קודם מה הבעיות. כרגע אנחנו מתקשים כשהכדור אצלנו. זה משהו שעלינו לפתור. ייתכן גם שהבעיה הם הרעיונות הטקטיים. אני אשוחח עם השחקנים. אני האחראי הראשון למצב וזה נכון לפקפק בי ובמעמדי. אני מאמן קבוצה גדולה, וזה טבעי שידברו עליי. בדרבי נגד אינטר היו הרבה דברים חיוביים. היום קשה ללכת ולישון לאחר תצוגה כל כך רעה. לא מוכן לקבל יכולת כזאת".


גונסלו היגוואין מתקשה לכבוש כמו שאר שחקני הקבוצה (Gettyimages)

המאמן גם התייחס לביקורת על גונסלו היגוואין שמתקשה להראות את היכולת הטובה שלו מימי נאפולי ויובנטוס. והגן עליו: "כל הקבוצה מתקשה לבעוט. צריך למצוא פתרון שיגרום לקבוצה לשחק אחרת. שינינו הרב, במהלך המשחק ושיחקנו במספר מערכים, אבל אנחנו לא מסוגלים להגיב מהר. לא הצלחנו לייצר מצבים. לא שיחקנו משוחרר".

פפה ריינה ששיחק במקום ג'יאלואיג'י דונארומה אמר בסיום: "לפעמים אתה טועה. אתה צריך ללמוד מטעויות. לא צריך לחפש אשמים, עלינו להירגע ומחר נצפה במשחק, אנחנו לומדים ומנסים לבנות כאן קבוצה ולהשתפר. יש לנו אמון מלא בגאטוסו. עכשיו יותר מתמיד. הקבוצה הזו יכולה לעשות דברים יפים, עלינו להישאר רגועים, לבצע כעת הערכות זו טעות".

אנטוניו סנאבריה כבש לזכות ריאל בטיס לאחר טעות של פפה ריינה (AFP) 

עוד באותו נושא: ג'נארו גאטוסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי