Sport1 Banner

קפטן היידוק: "חייבים לעבור את מכבי ת"א"

צילום
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

טודור סומך על המסורת, המאמן לאחר ה-4:2 לרייקה: "שמרתי על השחקנים"

(גודל טקסט)

היידוק ספליט שוב חטפה רביעייה בביתה. אחרי שזה קרה לה במשחק העונה בקרואטיה מול דינמו זאגרב שנערך לפני הגעתה לנתניה למשחק הראשון, אמש יריבת הצהובים על שלב הבתים בליגה האירופית נכנעה 4:2 לרייקה, מה שיכול לעודד את סגנית אלופת ישראל שאסור לה להפסיד אם ברצונה להעפיל שלב אחרי 1:2 במשחק הראשון בחמישי שעבר.

מריאן פושניק, מאמן היידוק ספליט דיבר על ההפסד המפתיע לעיני 15 אלף אוהדי הקבוצה: "הגיע לנו להפסיד. עשינו הרבה טעויות, בעיקר בהגנה. אני מאמין שדינמו זאגרב ורייקה טובות מאיתנו, אנחנו נתמודד על המקום השלישי עם אוסייק".

מה שיכול לעודד את אוהדי ספליט היא העובדה שמספר שחקני מפתח כלל לא שותפו כדי לשמור עליהם לקראת המשחק מול מכבי ת"א – מאריו סוסיץ', ניקולה ולאסיץ', והשוער לוקה קליניץ' – ובמקביל במקומם שותפו שחקני הרכש מארק פוטקס, אירגנסיו מגנטו וסאבס גנצגולו ששותף גם בנתניה.

עם זאת, בניגוד לתבוסה 4:0 לדינאמו זאגרב שאחריה השחקנים זכו לעידוד ותמיכה מהיציעים, הפעם כבר פקעה סבלונתם ונשמעו קללות כנגד השחקנים וההנהלה. השחקנים והמאמן הגיעו בשריקת הסיום ליציע המרכזי ושם דווקא זכו למחיאות כפיים על המאמץ.

אוהדי היידוק תומכים בנתניה. הפסד נוסף יוביל להתפרעות? (עדי אבישי)

"לא היו ממש קללות נגדנו", המשיך פושניק בסיום, " רציתי להגן על השחקנים, אבל זה לא שהקרבתי את המשחק לטובת ניצחון על מכבי תל אביב. נתתי צ'אנס לשחקנים שיש להם חוזה אצלנו ולא מרבים לשחק".

הקפטן פראן טודור אמר: "אנחנו מתנצלים על ההפסד. אני מקווה שהאוהדים עדיין יגיעו ביום חמישי. בזכות העיר, האוהדים והעבר שלנו בכדורגל האירופי אנחנו חייבים לעבור שלב ולהשתתף בשלב הבתים".

עוד באותו נושא: היידוק ספליט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי