Sport1 Banner

קלופ: איבדנו את האמון והמשחק אחרי השוויוון

45 דקות מהתואר
45 דקות מהתואר |

מנג'ר ליברפול אחרי ה-3:1 לסביליה: "אני אחראי. תפקידי לעזור לנטרל לחץ"

(גודל טקסט)

סביליה זכתה בליגה האירופית אחרי 1:3 בגמר על ליברפול, הזכיה השלישית ברצף של הספרדים שגם הבטיחו את מקומם בליגת האלופות בעונה הבאה. בעוד הקרדיט מגיע לשחקנים של אונאי אמרי, הניחומים הולכים לצד האדום.

 

יורגן קלופ אמנם נמצא זמן קצר בליברפול, אך כבר הפך לאייקון מבחינת האוהדים. מה שוודאי היה מבצר את מעמדו בעיניהם היה זכיה בתואר והגעה למפעל היוקרתי מכולם, אך העונה של המייטירדס הסתיימה בידיים ריקות לאחר שאיבדו יתרון 0:1 במחצית.

 

 

 

"אחרי השוויון איבדנו לגמרי את צורת המשחק שלנו", הסביר קלופ, "לא הייתה צפיפות והיינו עצבניים. איבדנו את האמון. אני גם אחראי לכך, אין לי ביקורת על השחקנים. זה מראה שההתקדמות שלנו לא טובה כמו שקיווינו. נצטרך ללמוד מהחוויה הזאת כדי להיות חזקים יותר בסוף".

 

בעוד 45 הדקות הראשונות היו בשליטת ליברפול, שגם הייתה ביתרון מוצדק, החצי השני היה סיפור אחר לגמרי כאשר סביליה מוצאת את הרשת שלוש פעמים בדרך אל התואר. וקלופ לוקח אחריות על התצוגה: "בחצי השני לא הצלחנו למצות את היכולות שלנו, וזה התפקיד שלי לעזור לבחורים לראות את המצבים האלה ולנטרל את הלחץ. לכן אני האחראי".

 

לוקח אחריות. קלופ (GettyImages)

 

"הכי מאכזב שלא הראנו אפילו קמצוץ מהיכולת שלנו", אמר הקפטן ג'יימס מילנר. "היינו מוכנים, דאגו לומר את הדברים הנכונים במחצית. נתנו להם להשוות ולא הצלחנו לחזור למשחק. הראינו אופי במפעל, אבל היום לא הצלחנו לעשות זאת".

 

השער השלישי של סביליה היה מעט מעורר מחלוקת, לפחות לפני ההילוך החוזר. נראה היה כי קוקה בנבדל, אך למעשה הכדור הגיע משחקן ליברפול. מילנר, עוד לפני שראה את ההילוך החוזר, לא האשים את השופט: "הדגל של הקוון הונף בשער השלישי, אבל השופט קבע אחרת. אבל לא הפסדנו בגלל השופט, אלא בגללנו. לא עשינו את זה בלילה שהיה הכי חשוב".

עוד באותו נושא: יורגן קלופ. ג'יימס מילנר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי