Sport1 Banner

סביליה קרובה לעוד גמר אחרי 2:2 אצל שחטאר

עשו את שלהם באוקראינה. חגיגה אנדלוסית
עשו את שלהם באוקראינה. חגיגה אנדלוסית |

מחזיקת התואר בשנתיים האחרונות יצאה מאוקראינה עם מקדמה רצינית

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק לא יכולה לארח בביתה עקב מלחמת אזרחים באוקראינה ונודדת ללבוב מדי משחק, מה שהוביל כמובן לקשיים כלכליים שאילצו את הקבוצה למכור את כוכביה, ולמרות כל זאת היא הצליחה להגיע עד חצי גמר הליגה האירופית.

לצערה, לפחות לאחר 90 הדקות הראשונות של חצי הגמר, המתינה שם סביליה שהצליחה לסחוט 2:2 באוקראינה לקראת הגומלין בשבוע הבא בספרד.

האנדלוסים, שזכו בשנתיים האחרונות במפעל ורוצים לעשות היסטוריה ולהיותה הראשונים שמניפים את הגביע בפעם השלישית תוך שלוש שנים, היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות במערב אוקראינה, וגם כשראו את הכתומים מעבירים הילוך ועוד במחצית הראשונה הופכים את התוצאה, לא נלחצו ובעזרת לחץ כבד במחצית השנייה השיגו את השוויון הכה משמעותי.

ויטולו. השיג יתרון מוקדם במיוחד (AFP)

סביליה כבשה את שער החוץ היקר כבר בדקה השישית, אז ויטולו קיבל את הכדור ברחבה מקווין גאמיירו, היתל בשומר שלו ובעט בצורה מדויקת לרשת, אלא שהשוויון של האוקראינים הגיע בדקה ה-23, כאשר רקיצקי הבלם מסר מסירת אומן על פני חצי מגרש, מארלוס קלט ומול השוער איזן את התוצאה.

האוקראינים השלימו את המהפך בדקה ה-36, לאחר שמארלוס הוסיף למאזנו גם בישול בזכות הרמה נהדרת מימין שפגשה את ראשו של טראס סטפננקו שהוריד את הצדדים ל-1:2 במחצית, אבל הלחץ הכבד של האנדלוסים במחצית השנייה הוביל גם לתיקו דרמטי ויקר מפז עבורם.
 

להפסקה האוקראינים עוד ירדו ביתרון אחרי מהפך (AFP)

תחילה היה זה גמיירו שפספס פעמיים לקראת הסיום, קודם כל החמיץ הזדמנות נפלאה באחד על אחד מול פיאטוב ולאחר מכן לא הגיע בזמן לכדור רוחב שהורחק מקו השער בשנייה האחרונה, אבל בדקה ה-82 נקבעה תוצאת המשחק לאחר שפריירה הכשיל ברחבה את ויטולו, ואותו גמיירו התכבד לבעוט את הפנדל פנימה. 2:2 בסיום שהשאיר טעם של עוד לגומלין בשבוע הבא.

הרכבים

שחטאר דונייצק: אנדריי פיאטוב; דריו סרנה, אלכסנדר קוחר, יארוסלאב רקיצקי, איסמאעילי; טאראס סטפננקו, מקסים מאלישב, ויקטור קובאלנקו, טייסון (וולינגטון 90), מארלוס (ברנרד 90); פאקונדו פריירה (אדוארו 90).

 

סביליה: דוד סוריה; מריאנו, עאדל ראמי, דניאל קאריצ'ו, סרחיו אסקודרו; גרז'גורז' קרישצ'וביאק, סטיבן נ'זונזי; ויטולו, אבר באנגה, ייבן קונופליאנקה (קרון דלי 59, קוקה 72); קווין גאמיירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי