Sport1 Banner

לחץ במכבי חיפה: אבו עביד צפוי לרדת לספסל

אבו עביד
אבו עביד | צילום: ערן לוף

דריכות אצל הירוקים לקראת קאליו (חמישי, 19:00). הדחה תגרום לזעזוע?

(גודל טקסט)

במכבי חיפה שוברים את הראש מה לעשות עם גארי קגלמאכר. כבר עם בואו של הרכש מאורוגוואי למחנה האימונים באוסטריה, התעקש המאמן רוני לוי לשלב אותו כקשר, למרות שקגלמאכר שיחק בקבוצתו הקודמת מינכן 1860 בעיקר כמגן ימני וקצת כבלם.

 

במשחקי ההכנה וגם בליגה האירופית ב-1:1 מול נומה קאליו, קגלמאכר לא סיפק את הסחורה. כעת שוקל לוי לשנות לאורוגוואי את המיקום. מכיוון שאייל משומר הוא באנקר בעמדת המגן הימני, עשוי לוי להסיט את קגלמאכר לעמדת הבלם במקומו של איאד אבו עביד המאכזב. אפשרות נוספת היא שעיאד חבשי יעלה כבלם במשחק הגומלין ביום חמישי (19:00) באסטוניה.

 

במכבי חיפה יש דריכות גדולה לקראת המשחק מול האסטונים, בעיקר בגלל העובדה ש-0:0 לא יספיק וגם בגלל שהדחה מול קבוצה חלשה יכולה לגרום לכדור שלג ולהשפיע על פתיחת העונה בליגה. כדי להעלות הירוקים חייבים להבקיע לפחות שער אחד. בחיפה בונים על כושרו של גילי ורמוט, שכבש במשחק הראשון נמצא בכושר טוב, ומקווים ששיתוף הפעולה שלו עם ניקיטה רוקביציה ופיראס מוגרבי יביאו לכיבוש של יותר משער אחד.

 


ורמוט. בכושר טוב (ערן לוף)

 

רוני לוי יקיים הערב (רביעי) את האימון המסכם. אלירן עטר, שהצטרף למסע באסטוניה, עדיין פצוע ויהיה כשיר רק בתוף שבועיים. גליינור פלט עדיין גורר עונש הרחקה ויוכל לקחת חלק בליגה האירופית רק אם חיפה תעלה שלב. דקל קינן יעבור הערב מבחן כשירות ובכל מקרה יפתח על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי