Sport1 Banner

יוסי בניון: "לא הייתי חוגג אם השער לא היה שלי"

|

מכבי ת"א התפרקה ב-4:3 לזניט, אבל הקשר העדיף להתמקד בעניין אחר

(גודל טקסט)

כשיוסי בניון הוחלף אתמול במשחק של מכבי תל אביב מול זניט בדקה ה–79, התוצאה הייתה 1:3 לזכות הצהובים. אלא שאז, משום מקום הרוסים חזרו והשלימו מהפך דרמטי בתוספת הזמן בדרך לניצחון 3:4.

למרות ההלם, הקשר שהגיע הקיץ ממכבי חיפה העדיף להתעסק בנושא אחר לגמרי: "הגול הראשון הוא שלי, אחרת לא הייתי חוגג על כר הדשא. הנגיעה בראש הייתה משמעותית והביאה את הכדור לרשת. עכשיו לאחר הסיום הדרמתי זה פחות חשוב ובאופ"א טוענים שלא ראו את הנגיעה שלי בכדור וזהו זה".

המהלך שסימן את תחילת ההתדרדרות היה הכרטיס האדום והבעיטה בתוך הרחבה שהובילה לשער השני של הרוסים. "חלק מהשחקנים שלנו ידעו שהחוק הזה קיים ולאחר שדברתי עם השופט אין יותר מה לעשות", הודה בניון. "הפעם נגדנו ובעתיד זה יהיה שונה. השופט הזה יהיה הגיבור של אופ"א וכולם ידברו על השריקה שלו".

בניון הוסיף: "הסיפור של מהלך המשחק והתוצאה זה הדבר היפה בכדורגל. עד הגול הראשון שקיבלנו הרגשנו שהקבוצה עומדת טוב על המגרש וניצלנו כמעט את כל המצבים שלנו נגד קבוצה רוסית גדולה. ברמות האלו כשקבוצה חוזרת למשחק קשה לעצור את כדור השלג". 

"הוכחנו שמכבי תל אביב יכולה להתמודד ברמות הכדורגל האלו וזה אחד המשחקים הכי הזויים שהייתי שותף להם", סיכם הקשר והסתכל הלאה: "צריך להמשיך כבר בהכנות למשחק ביום ראשון נגד הפועל רעננה".

על המשך דרכו בכדורגל אמר בניון: "אני מנסה להמשיך לחייך ולשחק בהנאה כדורגל כי טוב לי במכבי ת"א ומאז שחזרתי לארץ אני רוצה להמשיך לשחק למרות שהיו מקרים שלא אפשרו לי זאת. אני אוהב את הכדורגל ואמשיך להיות חלק ממנו".

עוד באותו נושא: זניט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי