Sport1 Banner

גוזלן בתמונת ההרכב. רוקביציה: להוטים לנצח

|

מכבי חיפה טסה לאסטוניה, רוני לוי שוקל לפתוח עם גארי קאגלמכר בתור בלם

(גודל טקסט)

אחרי 1:1 מאכזב מאוד באצטדיון בנתניה, מכבי חיפה תתארח ביום חמישי אצל נומה קאליו האסטונית (19:00) ותנסה לשמור על העונה האירופית בחיים. אם יעברו, הירוקים יפגשו בשלב הבא של מוקדמות הליגה האירופית יריבה מטורקיה או מולדובה.

בעקבות העובדה שחיפה זקוקה לשער אחד לפחות באסטוניה, רוני לוי שוקל לעבות את החלק הקדמי ושובל גוזלן נמצא בתמונת ההרכב. החלוץ תורגל ב-11 באימון שנערך במגרש הכדורגל במכון וינגייט, והוא צפוי להיבחן בהרכב גם באימון המסכם בחוץ.

שינוי אפשרי אחר בהרכב יהיה הצבתו של גארי קאגלמכר במרכז ההגנה, על חשבונו של איאד אבו עביד. הקפטן דקל קינן החלים מהפציעה וצפוי לשבת על הספסל. גליינור פלט (השעיה), אלירן עטר וג'אבר עטאא (פצועים) ייעדרו מהמפגש הגורלי.

הירוקים ערכו הבוקר אימון במכון וינגייט ולאחר מכן יצאו לאסטוניה בליווי 100 אוהדים. החלוץ ניקיטה רוקביציה אמר לאתר הרשמי של המועדון בשדה התעופה: "אני מצפה למשחק נגד נומה קאליו. זה משחק חשוב מאוד לקבוצה ולי באופן אישי. אנחנו מגיעים מרוכזים ולהוטים לנצח ולהמשיך לסיבוב הבא".

שחקני מכבי חיפה בשדה. "מרוכזים ולהוטים" (האתר הרשמי)

בעניין אחר, רוני לוי ממתין להגעתו של הקשר שלומי אזולאי ממכבי תל אביב. במקביל, נמשכים המגעים עם אוסטריה וינה בנוגע לרועי קהת, וגם מגן שמאלי זר נמצא על הכוונת של מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי