Sport1 Banner

במכבי תל אביב אופטימיים בנוגע לצירוף ז'ראר גוהו

גוהו
גוהו | צילום: AFP

חלוץ קאיראט הקזחית, שעל מועמדותו פורסם לראשונה כאן, חזק בתמונה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב חגגו ונשמו לרווחה אחרי שצלחו את דו-קרב הפנדלים נגד היידוק ספליט. בסופו של דבר ולמרות 2:1 בתום הארכה, המטרה הושגה: לצהובים יהיה שלב בתים אירופי והמסע יימשך לפחות עד דצמבר.

 

כעת הפנים הם לחיזוק לאחר ששוב הוכח כי הסגל הנוכחי לא מספיק. כפי שהצהיר ג'ורדי קרויף, זרים חדשים יגיעו ועימם אף סוכמו התנאים כשהתנאים היו לחכות להעפלה.

 

אורלנדו סה יפנה את מקומו לחלוץ כאשר על הפרק נמצאים מספר שמות. ז'ראר גוהו מקאייראט, שעל מועמדתו פורסם לראשונה כאן באתר ספורט1, סיכם תנאיו, אך הקזחים מערימים קשיים ודורשים שני מיליון יורו עבור החלוץ מחוף השנהב.

 

 

גם שמו של חלוץ נבחרת הונגריה ולגיה וארשה, נמניה ניקוליץ' הוא אופציה כשדיווחים אף גורסים כי סיכם תנאיו. יחד עם זאת, מדובר בשחקן יקר.

 

לספורט1 נודע כי האל מהפרמייר-ליג הביעה בו עניין לאחרונה אך ניקוליץ' לא מתלהב לעזוב את אלופת פולין שגם שבה לשלב הבתים של המפעל אחרי 21 שנים.

 


ניקוליץ', להאל הוא סרב (Gettyimages)

 

במקביל, שמו של מגן רובין קאזאן, כריס מאבינגה הצרפתי עלה שוב וייתכן שיעבה את אגף שמאל, כשגם אמש ניתן היה לראות שעומרי בן הרוש לא סיפק את הסחורה.

 

הבעלים מיץ' גולדהאר אישר השקעה של כארבעה מיליון יורו כדי לצרף רכש. עדן בן בסט צפוי להמשיך במועדון לאחר שינוי במעמדו לאחרונה.

 

כל שחקן של מכבי תל אביב יזכה במענק של 100 אלף שקלים על ההעפלה לשלב הבתים. "יש לאן להתקדם ומכבי תל אביב צריכה להמשיך להתמודד באירופה ובליגה", אמר המאמן שוטה ארבלדזה שימתין לשינויים המקצועיים ולהגרלת הבתים של הליגה האירופית בשווייץ (14:00, ישיר בספורט1).

 

בנוגע לקפטן, גל אלברמן שנעדר מהסגל למשחק לאחר שיחה אישית עם המאמן עקב העבודה שסבל ממחלה וחום השבוע, עשוי לשוב ל-11 כבר נגד מ.ס אשדוד (ראשון, 20:45, ספורטHD1).

 


ועכשיו הפנים לרכש, שחקני מכבי ת"א חוגגים (אודי ציטיאט)

 


ראיקוביץ', יש לו עוד עונה אירופית (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי