Sport1 Banner

ארבלדזה: קשה להסביר מה קרה. זה פשוט אסון

ארבלדזה
ארבלדזה | צילום: דני מרון

מאמן מכבי: "דסה? לא סיבה להפסד". האריס מדוניאנין: "לא מכירים את החוק הזה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב כבר הובילה 0:3 על זניט בדקה ה-76, אבל אז הגיעה אחת הקריסות המטלטלות ביותר שנראו כאן מזה שנים. אם בכלל. הצהובים ספגו ארבעה שערים בתוך רבע שעה וירדו מהמגרש בנתניה המומים אחרי 4:3 לאורחת מרוסיה. 

"זה משהו שאנחנו צריכים לשפר. אם לא היינו בעשרה שחקנים זה היה שונה, אבל זה לא היה צריך להשפיע עלינו ככה", אמר בסיום מאמן מכבי ת"א שוטה ארבלדזה. "מעבר לזה, אנחנו מבינים שזו הרמה. כדורגל הוא משחק פשוט. אותם שחקנים שמתאמנים ביחד כל הזמן. אני לא יודע דבר על בעיה מנטלית. קשה להסביר מה קרה פה. עשרה שחקנים של מכבי הם לא מספיק גרועים כדי להפסיד כזה משחק. זה אסון".  

"אני רוצה לתת לשחקנים בכל זאת קרדיט על העמידה הטקטית. היו לנו הזדמנויות וכבשנו שערים יפים. קרה מה שקרה", המשיך המאמן. "עכשיו צריכים להתאושש לקראת המשחק הבא ולנצח בו. אם מנתחים את המשחק, רואים שהשחקנים דיברו ביניהם וידעו מה הם צריכים לעשות". 


איך זה קרה להם? (דני מרון)

"הייתה מולנו קבוצה מעולה שהראתה את היכולת שלה בדקות האחרונות. השחקנים נתנו את הכל", הוסיף ארבלדזה. "אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו יכולים לשחק את המשחק שלנו ועובדה שגם כבשנו שלושה שערים, אבל יכולנו לכבוש עוד. זה יום רע בשבילי, אבל השחקנים יכולים להסיק מכזה משחק שהם יכולים לעשות את זה גם במשחקים הבאים".

על הרחקתו של אלי דסה בכרטיס צהוב שני אמר הגיאורגי: "אני חייב להיות כן בנוגע לכך שזה חוק חדש, שאומר שאלי היה צריך לצאת החוצה. אבל החוק מטרתו לא הייתה להעניש את הקבוצה פעמיים בהרחקה ובכדור חופשי מתוך הרחבה. שאלתי את השופט מה קורה אם השחקן לא יודע שאסור לו לגעת בכדור, אני לא ממש מבין את החוק או מטרתו. אבל אני לא חושב שזו הסיבה העיקרית שבגללה הפסדנו. אם דסה לא היה נוגע בכדור, הוא היה סופג כרטיס אדום, אבל לא הייתה בעיטה חופשית. החוק עלה לנו בעונש כפול".


תלונות יש, לא תשובות (דני מרון)

"שיחקנו טוב 80 דקות וספגנו ארבעה שערים, זה בלתי אפשרי", סיכם האריס מדוניאנין הזועם. "לא רוצה לדבר על מה שהשופט עשה, זה בסדר וצריך ללכת הלאה. ברור שלשופט הייתה יותר מדי השפעה על המשחק. הוא הסביר לנו שזה חוק חדש ואף אחד לא מכיר את החוק הזה. זה קורה בכדורגל. זה אנושי, כולם טועים. כולם מאוכזבים כי אף אחד לא מבין את החוקים האלה. אני מאוד עצבני. איבדנו 3 נקודות כשהיינו צריכים לקחת 3 נקודות". 

"זה המשחק הכי מטורף שלקחתי בו חלק בכל הקריירה הארוכה שלי", הכריז בסיום מאמן זניט מירצ'ה לוצ'סקו, אחד המאמנים המנוסים באירופה. הקשר אקסל ויטסל הוסיף: "איזה קאמבק. איזו דרך לפתוח את העונה שלנו בליגה האירופית. תמיד צריך להילחם עד השניה האחרונה". 

עוד באותו נושא: זניט, שוטה ארבלדזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי