Sport1 Banner

שלושער לאובמיאנג, 1:3 לדורטמונד

שלושער נהדר. אובמיאנג
שלושער נהדר. אובמיאנג | צילום: Gettyimages

ליגה אירופית: סגנית מוליכת הליגה הגרמנית לא התקשתה מול קבאלה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הליגה האירופית יצא הערב (חמישי) לדרך עם ניצחון חוץ קליל של בורוסיה דורטמונד על קבאלה מאזרבייג'אן במסגרת בית ג'. הניצחון הושג בזכות שלושער נהדר של החלוץ הגבונזי של הגרמנים, פייר אמריק אובמיאנג.

 

האזרים דווקא נראו לא רע לאורך דקות רבות במחצית הראשונה, ואף הגיעו למספר הזדמנויות קורצות במיוחד בדקות הראשונות של המשחק. אולם, ככל שהמשחק התקדם, השתלטה דורטמונד אט אט על מרכז המגרש ושלטה בקצב.

 

 

הסכר נפרץ בדקה ה-31 עם שער נפלא של אובמיאנג מרחוק, והמשיך שבע דקות מאוחר יותר עם שער נוסף של הגבונזי, שגם חתם את התוצאה עם שער בודד במחצית השנייה והעלה את מאזנו ל-17 שערים ב-16 משחקים העונה. דודו מקבאלה הצליח לצמק את התוצאה בתוספת הזמן. סך הכל, למרות מאמצי האזרים, הבדלי הרמות הכה גדולים באו לידי ביטוי בתוצאה.

 

דורטמונד מובילה כעת את הבית עם שבע נקודות, בעוד לקבאלה יש כעת נקודה בודדת לאחר שלושה משחקים. שתי הקבוצות ייפגשו בעוד כשבועיים בוסטפאלנשטדיון למפגש במסגרת המחזור הרביעי, שניצחון בו יוכל להבטיח את העפלתה של סגנית מוליכת הבונדסליגה.

מהלך המשחק:

דקה 5

הזדמנות נהדרת למארחים כבר על הפתיחה. הרמה נהדרת של ריקרדיניו מצד שמאל מצאה את הראש של זניוב, אך הוא נגח ליד השער.

דקה 7

עוד התקפה נהדרת של האזרים. פריצה נהדרת מצד ימין של זניוב השאירה את כל ההגנה מאחור. החלוץ מסר כדור נהדר לדודו, שלא הצליח לבעוט את הכדור לשער החשוף, יתכן בשל הפרעה של גינטר.

דקה 11

לא יאמן מה שקורה על הדשא! אנטונוב מסר כדור נהדר לדודו, שבעט כדור שעבר את ויידנפלד, אבל גינטר הרחיק מהקו.


ריקארדיניו מקאבלה משקיף על גונדוגאן עם הכדור (AFP)

דקה 21

לאחר מספר דקות בהן המשחק נרגע, הגיעה הזדמנות לא רעה לדורטמונד. גינטר העביר כדור רוחב מצד ימין אותו בעט אובמיאנג לידיו של השוער.

דקה 31

0:1 לדורטמונד! אובמיאנג קיבל כדור מחוץ לרחבה ושחרר כדור נהדר שעלה, ירד ונעצר רק ברשת. שער מרהיב לחלוץ.

דקה 38

0:2 לדורטמונד! שוב אובמיאנג כובש! דאבל פס נהדר בינו לבין קאגווה הותיר את החלוץ הגבונזי בפינת רחבת החמש לבד מול השוער. החלוץ לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת העליונה. האזרים פשוט לא קיימים מאז הדקות הראשונות.

דקה 45

החמצה אדירה למקומיים, רגע לפני המחצית. סטנקוביץ' קיבל את לאחר ערבוביה ברחבה במצב קורץ במיוחד, אולם ממרחק שלא עולה על 3 מטרים הוא לא הצליח לבעוט כמו שצריך והכדור התעופף מעל השער. החמצה גדולה לאזרים, שהחמיצו הזדמנות לשוב למשחק.

דקה 66

דורטמונד שולטת לחלוטין במשחק, והאזרים המסכנים לא מצליחים להשלים יותר מכמה מסירות. האורחים מנסים מדי פעם להתקרב לשער האזרי אך כבר דקות רבות שלא נרשם שום מצב מסוכן.

דקה 71

הזדמנות נהדרת לדורטמונד. הופמן מקבל כדור ארוך ונהדר שעובר את כל ההגנה ומציב אותו חופשי לבד מול השוער זוטוסני, אך הוא לא מצליח לכבוש והשוער הודף לקרן.

דקה 72

0:3 לדורטמונד, שלושער לאובמיאנג! דורטמונד לא בזבזה זמן וכבשה שער מהקרן. בנדר בעט מהאוויר את הכדור, זוטוסני הדף בקושי ישר לרגליו של אובימיאנג. החלוץ התקשה בהתחלה להשתלט על הכדור, אך ללא כל הפרעה הצליח לבסוף לעשות זאת ולכבוש שער קליל.

דקה 90

1:3 לדורטמונד. מאמצם של האזרים הניב לבסוף שער ניחומים. המקומיים לחצו קדימה לכיוון הרחבה של דורטמונד, שלא הצליחה להרחיק את הכדור מהרחבה שלה. הערבוביה הסתיימה לבסוף בכדור שהגיע לדודו, שממרחק של מטרים בודדים הצליח סוף סוף לכבוש שער שלא שינה הרבה.

עוד באותו נושא: פייר-אמריק אובמיאנג, קבאלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי