Sport1 Banner

קרבאליו ומרטנס על הכוונת של ליברפול

קרבאליו. נמצא תחת מעקב
קרבאליו. נמצא תחת מעקב | צילום: Gettyimages

הארי רדנאפ תוקף: "הקבוצה הכי גרועה שהייתה באנפילד בעשור האחרון"

קבוצות: בורדו
(גודל טקסט)

ליברפול התחילה אמש (חמישי) את הקמפיין האירופי שלה בצורה מעט מאכזבת. קבוצתו של ברנדן רוג'רס סיימה ב-1:1 בצרפת מול בורדו.

 

מאמן הקבוצה שסופג ביקורות רבות כבר תקופה ארוכה בחר להשאיר באנגליה את בנטקה ולמרות שהזוכה בליגה האירופית עולה אוטומטית לליגת האלופות – גם נתנאל קליין, מרטין שקרטל, לוקאס לייבה, ג'ימס מילנר ודז'אן לוברן נשארו מחוץ לסגל של המייטי רדס.

"ברור שאתם מאוכזבים". אמר רוג'רס לכתבים והמשיך: "אני לא. אני מסופק ומעודד מההופעה שלנו". המאמן הסביר לעיתונאים מדוע הוא שבע רצון מההופעה: "יש לנו כל כך הרבה שחקנים צעירים בקבוצה, עבור חלק זו טבילת האש הראשונה, הם חסרי ניסיון ולכן אני מעודד מצורת המשחק שלנו".

 

בניגוד לאוהדים, הצפון אירי מאוד מרוצה, בעיקר מכך ששישה שחקנים בני 20 או פחות שיחקו: "משחקי חוץ באירופה זה תמיד קשה. אני מאוד שמח מהשילוב בין הצעירים לוותיקים. היינו ראויים לפחות לנקודה ובאירופה, במשחק חוץ, זה חשוב לא להפסיד במיוחד עבור הצעירים שעבורם זו חוויה ראשונה".

רוג'רס. שואב עידוד מהבחורים הצעירים (Gettyimages)

השוער הבלגי, סימון מיניולה חגג אמש מאה הופעות במדי ליברפול. הבלגי התרגש לאחר המשחק: "אני שמח וגאה לשחק בליברפול בפעם ה-100. לצערי לא הצלחנו לחגוג, לא עם ניצחון ולא עם רשת נקייה, אבל נקודה זה לא נורא במשחק חוץ, נבוא מוכנים למשחק הליגה ביום ראשון".

 

בתוך כך, המאמן האנגלי, הארי רדנאפ בחר לתקוף את ליברפול בחריפות לאחר התצוגה אמש ולאור היכולת הלא מרשימה בתקופה האחרונה: "זו הקבוצה הכי גרועה שהייתה באנפילד בעשור האחרון. הם יהיו ברי מזל אם הם יסיימו במקום העשירי. הם לא נראים טוב וזה צריך להדאיג אותם".

רוג'רס מרוצה. לפי רדנאפ הוא צריך להיות מודאג (Gettyimages)

באנגליה מדווחים כי המייטי רדס אינם מרוצים ממרכז המגרש והם עובדים נמרצות להחתים קשר בינואר הקרוב. השם החם שנמצא בכותרות הוא ויליאם קרבאליו (23) קשרה של ספורטינג ליסבון. הפורטוגלי מחזיק בחוזה עד 2018  אך כל הקבוצות הגדולות באירופה כבר פוזלות לכיוונו ורוג'רס מעוניין לסגור את העסקה במהירות לפני שקבוצה אחרת תחטוף אותו.

 

שחקן נוסף שתופס כותרות בממלכה ומועמד להגיע לליברפול הוא דריאס מרטנס, חלוצה הבלגי של נאפולי שנתן אתמול משחק מצוין בניצחון 0:5 על ברוז' (שני שערים ובישול). השחקן עצמו התייחס לשמועות: "יש לי חוזה באיטליה עד 2018, אבל אי אפשר לדעת מה יוליד יום. כיף לשמוע שקבוצה מהפרמיירליג מתעניינת בי, זה יכול להיות אתגר גדול עבורי".

 

"הפרמייר ליג זה אתגר גדול עבורי" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי