Sport1 Banner

"קלופ היה פלופ בבכורה שלו באנפילד"

קלופ. גם באנגליה אין סבלנות
קלופ. גם באנגליה אין סבלנות | צילום: Gettyimages

מנג'ר ליברפול החדש כבר זוכה לביקורת באנגליה אחרי התיקו 1:1 מול קזאן

(גודל טקסט)

יורגן קלופ הבין אתמול (חמישי) לראשונה לאיזה תפקיד קשה הוא הגיע ומה גודל הציפיות ממנו אחרי התיקו 1:1 נגד רובין קאזאן הרוסית בליגה האירופית. הצהובונים לא נתנו לו יותר ממשחק אחד של חסד וכבר מתחו עליו ביקורת הבוקר.

 

ה-'דיילי מייל' כתב: "קלופ פלופס (מפשל) בלילה הגדול שלו". בשער העיתון הוא נראה צועק תחת הכותרת: "לקלופ לא היה הרבה על מה לצעוק". ה'דיילי סטאר' קבע: "קלופ יכול להצליח יותר". ה'דיילי מירור' כתב: "קלופ קליפד" והסביר: "המסיבה של קלופ התרסקה אחרי שליברפול לא הצליחה לנצח קבוצה ששיחקה עם עשרה שחקנים מהדקה ה-36".

 

 

 

אוהדי ליברפול הכינו לו קבלת פנים מרגשת עם הרבה צעיפים שאמרו תחת הסיסמא שלו: "הנורמלי" (בגרמנית) בסגנון "שובר שורות", או חולצה עם הכיתוב ממילות השיר של החיפושיות: "ואז ראיתי את פניו, ועכשיו אני מאמין". ביציעים הייתה יצירתיות אדירה, הרבה יותר מזו שהוצגה על המגרש. כפי שכתב מרטין סמואל: "זו קבוצה איבדה את הסטטוס שלה ב-18 החודשים האחרונים אחרי שעזבו אותה שני השחקנים הכי טובים שלה ואת המנג'ר שהוליך אותה".

 

"הנורמלי". החולצה החדשה של אוהדי ליברפול (GettyImages)

 

בפעם הראשונה מזה זמן רב, שלושת הבעלים של ליברפול – ג'ון הנרי, טום ורנר ומייק גורדון היו ביחד באנפילד. הם באו לראות חגיגה על כר הדשא, אבל אמרה צ'אן הציל אותם מביזיון והפסד לקבוצה המדורגת רק 12 בליגה הרוסית.

 

ג'ו אלן הרגיש בפעם הראשונה איך קלופ יכול לכעוס כשהוא החליף אותו והמנג'ר הגרמני אמר בסיום: "זה אולי לא הלילה הכי גדול שלי על המגרש, אבל זה גם לא אחד הימים הגרועים שלי. האוהדים קיבלו אותי בחום גדול וזה היה אחד הימים המרגשים שלי. הגעתי לכאן כאחד המנג'רים הטובים בעולם, אבל עכשיו אנחנו צריכים לפתח את הכדורגל שלנו כדי שגם האוהדים יהנו ולא רק אני".

 

'המירור' כתב: "יש כמה שחקנים שנלחמים על חייהם במועדון כמו ג'ו אלן אמרה צ'אן שהיה המצטיין הפעם. קלופ נראה נחמד ומקסים, אבל הוא איש מאוד אמוציונלי ומי שלא תורם לו מוחלף מיד כמו שהיה עם אלן".

עוד באותו נושא: ג'ו אלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי