Sport1 Banner

סלאח חסארמה: "לא ראיתי שחקן שעשה משהו"

חסארמה. הדחה מוקדמת ומאכזבת
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

מאמן ק"ש לאחר ה-3:0 לליברץ וההדחה מאירופה: "לא הופענו"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הצליחה להשיג שער חוץ יקר בשבוע שעבר בצ'כיה והגיעה למשחק הגומלין עם המון תקוות להעפיל לשלב הפלייאוף בליגה האירופית, אבל כשלה במשחק "הביתי" שנערך בנתניה והפסידה 3:0 מוחץ לסלובן ליברץ.

 

שחקניו של סלאח חסארמה התקשו מאוד מול ליברץ לאורך 90 הדקות, ושלא כמו מכבי ת"א שהצליחה לעבור את אלופת צ'כיה, סגנית האלופה הישראלית סיימה את דרכה באירופה מוקדם מהצפוי לאחר שהתפרקה כליל.

 

 

"לא היינו טובים, בכלל לא הגענו למשחק. הם היו יותר טובים וניצחו את המשחק בצדק" אמר המאמן סלאח חסארמה. "לא שיניתי את המערך מהשבוע שעבר בליברץ, פשוט לא הופענו למשחק – לא ראיתי שחקן אחד שעשה משהו. יש משחקים שלא הולך כלום".

 

חסארמה, שבעברו שיחק כבלם, נשאל על משחק ההגנה הנרפה: "זה קשור לכל הקבוצה. אנחנו עדיין לא מחוברים ורואים את זה. כשמחליפים הרבה שחקנים אז לוקח זמן. יש זמן ואנחנו נמשיך בדרך שלנו, נתחבר ונרצה להיות קבוצה חזקה".

 

"הבאנו שחקנים מוכשרים שרוצים לעבוד והצליח" התייחס המאמן להמשך המטרפות. "יש שחקנים שלא מתחברים גם שהם שחקנים טובים. אם דברים יתפקששו בדרך נעשה דברים אחרים. אני מאמין שבסופו של דבר נראה קבוצה חזקה בקריית שמונה. אם נצטרך ונרצה שחקנים, נביא".

 

השוער גיא חיימוב הוסיף לדברי מאמנו: "זה מאכזב מאוד. עשינו הכל הפוך, לא עשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות. נגמר הסיפור באירופה וביום ראשון כבר יש גביע הטוטו. צריך לתקן את הדברים הפחות טובים".

 

"אנחנו קבוצה עם שחקנים חדשים. זה תירוץ שלא התחברנו עדיין, אבל כנראה שזו האמת. יש עוד משחקים עד הליגה וצריך לעשות הכל כדי להיות מוכנים" אמר השוער על משחק ההגנה של הקבוצה, שלא הרבתה לספוג בעונה שעברה, "לא היינו מספיק מחויבים, לא עמדנו כמו שצריך וקיבלנו את הגולים. אין פה יותר מדי".

 

חיימוב על רקע החגיגה הצ'כית (ערן לוף)

 

"זה יהיה גרוע מאוד אם זה מה שנראה מקריית שמונה העונה, אבל אני בטוח וסומך על הצוות שהוא יכין אותנו בצורה הכי טובה לליגה ולגביע הטוטו" אמר השוער לסיום.

 

"הופתעתי בצורה נעימה מאיך שקריית שמונה נראתה", הודה בסיום מאמן ליברץ הנרי טריפסקובסקי. "זה בעיקר כי נכנסנו למשחק כפי שרצינו 
היינו אקטיביים תקפנו ולא רצינו לאפשר להם ללחוץ אותנו ידעתי שהמשחק יתפתח לטובתנו"

 

טריפסקובסקי התייחס גם לגאווה הצ'כית שנפגעה על ידי מכבי ת"א אמש. "חשבנו על מה שהיה אתמול אבל לא התעסקנו בלהחזיר את הכבוד, הגענו לשחק למען ליברץ והקהל שלנו רצינו להביא עוד משחק אירופי אחד לפחות לעיר".

עוד באותו נושא: גיא חיימוב, סלאח חסארמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי