Sport1 Banner

ברק בכר: "הם עשו לנו צרות, אבל אנחנו מוכנים"

ברדה באימון המסכם על הדשא הסינטטי בת'ון
ברדה באימון המסכם על הדשא הסינטטי בת'ון | צילום: אודי ציטיאט

הפועל ב"ש סיימה את הכנותיה לגומלין בת'ון (1:1). מפגן תמיכה בראדי

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה הערב (רביעי) אימון מסכם ומסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול ת'ון השווייצרית (1:1 במפגש הראשון בטדי), וההתרגשות במועדון בשיאה.

האדומים מבירת הנגב מאמינים ביכולתם לעבור לשלב הבא והם יזכו לתמיכה של כ-500 אוהדים ביציעים, חלקם הגיעו מישראל וחלקם יהודים המתגוררים בסביבה. 

 

ברק בכר אמר הערב בשווייץ: "אנחנו נערכים למשחק כמו לפני כל משחק, ובכל משחק אנחנו עולים במטרה לנצח. אנחנו לא מסתכלים על תוצאה אלא על הרצון שלנו לנצח, ואנחנו מאמינים שנעשה את זה. לת'ון יש חלק התקפי טוב עם שחקנים מוכשרים, והחלק הזה עשה לנו צרות במשחק הראשון. ת'ון קבוצה טובה עם שחקנים טובים, אבל אנחנו מגיעים מוכנים".

 

ברק בכר במהלך האימון המסכם (אודי ציטיאט)

 

"אנחנו מרגישים את הקהל שלנו ומרגישים את הטירוף בעיר. להביא 500 אוהדים למשחק חוץ באירופה זה לא דבר מובן מאליו" הוסיף המאמן, "הקהל שלנו רעב להצלחה ואחת הסיבות למוטיבציה שלנו זה הקהל הזה".

 

משלחת אוהדים נוספת כבר נחתה בשוויץ – קרוב ל-1000 אוהדים ילוו את הקבוצה וזה מטורף (!!)יאלה הפועללללללללללללללללללל

Posted by ‎וסרמיליה – עמותת האוהדים‎ on Tuesday, July 21, 2015

 

שיר צדק, הבלם שעבר עם בכר בקיץ האחרון מק"ש לבירת הנגב הוסיף: "אנחנו מתמודדים מול קבוצה חזקה וקשוחה, עם הגנה טובה והתקפה טובה, אבל אנחנו לא פחות טובים. יש לנו מטרה- לבוא ולשחק כדורגל טוב ואני מאמין שאנחנו יכולים לבוא ולעשות את זה".

הקשר מהראן ראדי, שהגיע בשבוע שעבר ממכבי תל אביב, זוכה לתמיכה גדולה מאוהדי קבוצתו החדשה. אמש בבלומפילד קיללו מספר קטן של אוהדי מכבי ת"א את הקשר, אלא שבבאר שבע לא נותרו אדישים להתנהגות הקהל הצהוב ופרסמו הודעות תמיכה בקשר.

 

מהארן ראדי – קהל אדום שלם עומד מאחורייך ! על הדקה ה-73 ההיא עוד ידובר רבות 

Posted by ‎וסרמיליה – עמותת האוהדים‎ on Tuesday, July 21, 2015

 

מנגד, מאמנה של ת'ון צ'יריאקו ספורצה דיבר תחילה על התבוסה לגראסהופרס ביום ראשון (5:3): "במחצית הראשונה היינו חלשים מאוד, אבל בחצי השני לקחנו את עצמנו בידיים, כבשנו שני שערים ואנחנו מקווים שבמשחק מחר נשתפר. באר שבע היא קבוצה טכנית מאוד ואנחנו מקווים שהמשחק יתפתח כמו בשבוע שעבר בירושלים ואנחנו מרגישים חזקים מאוד למרות שהסיכויים הם לדעתי 50:50".

 

על באר שבע הוסיף המאמן: "לפני המשחק בשבוע שעבר לא ידענו איזה קבוצה היא באר שבע אבל עכשיו אנחנו מכירים את היכולות של הקבוצה הזו".

 

על הפציעה של סיגפריד וסוטר והאפשרות לשלב את לוטם זינו: "לוטם שהוא שחקן טוב מאוד ואנחנו חושבים על זה. מיכאל סיגפריד נפצע לתקופה ארוכה וזו אבידה מבחינתנו".

 

כזכור, השחקן נפצע במהלך המשחק בטדי וייעדר כחודשיים. הוא פרסם היום מכתב תודה לאוהדי באר שבע על איחולי ההחלמה החמים.

 

אוהדי הפועל באר שבע היקרים, אני רוצה להודות לכם על כל הודעות התמיכה ועל כל ברכות ההחלמה מהירה ששלחתם לי. לצערי אחרי שהגע…

Posted by Michael Siegfried on Tuesday, July 21, 2015

אצטדיונה של ת'ון. האדומים יצטרכו שער חוץ (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: מהראן ראדי, ת'ון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי