Sport1 Banner

"הפסדנו במשחק כי ליאור רפאלוב איבד את הכדור"

פרודום. כועס על רפאלוב
פרודום. כועס על רפאלוב | GettyImages

מאמן ברוז', מישל פרודום, זועם על הקשר הישראלי אחרי ה-1:0 לדנייפרו

(גודל טקסט)

קלאב ברוז' לא רק עפה אתמול (חמישי) מהליגה האירופית אחרי הפסד החוץ לדנייפרופטרובסק 1:0. זה היה גם יום שחור לליאור רפאלוב שהוליך את הקבוצה כל העונה להישגים גדולים וכבש את שער הניצחון בגמר הגביע הבלגי והצעיד אותה לצמרת הליגה.

 

 

המאמן, מישל פרודום, האשים אותו אישית בהפסד בסיום המשחק והשאלה היא האם זה ישפיע על מעמדו בקבוצה. כשנותרו שמונה דקות לסיום במצב 0:0 בעט ליאור רפאלוב כדור חפשי קצר שהוליך לשער של יבגני שאחוב שיצא למתפרצת.

 

 

 

"זה מסוג המשחקים שאתה לא יכול לעשות בהם טעויות כאלה, אבל עשינו טעות כזאת. הפסדנו רק בגלל שרפאלוב איבד כדור אחד", אמר בסיום לערוץ הטלוויזיה RTL. "הסברתי לשחקנים שלא לבעוט בעיטות חופשיות קצרות, כי היו לנו בעיות איתם במשחק הראשון והראנו לו את הווידאו. למרות זאת הוא עשה את זה. זה בלתי מתקבל על הדעת לבעוט כדור כזה כשהמגינים שלנו עלו למעלה".

 

 

המאמן הבלגי היה מתוסכל מהמשחק של קבוצתו: "במחצית הראשונה משחק ההתקפה שלנו היה מאכזב, היינו סטטיים מדי וכמעט אף שחקן שלנו לא שיחק ברמה הרגילה שלו. אנחנו לא יכולים אפילו לטעון לחוסר מזל למרות שבמחצית השנייה היינו טובים יותר". 

 

 

השוער לשעבר הוסיף: "זה לא שהם היו הרבה יותר טובים מאיתנו. אם זה היה קורה אפשר היה עדיין לקבל זאת. אני מאוד מאוכזב. ידענו מראש שלא יהיה קל לזכות בכל שלושת המפעלים. בגביע הבלגי זכינו, באליפות נותרו לנו שבעה משחקים לא קלים ואת הליגה האירופית איבדנו".

 

 

 

 

זה היה ההפסד היחיד של קלאב ברוז' העונה בליגה האירופית אחרי 16 משחקים (שיחקה העונה כבר 56 משחקים בכל המסגרות), אבל הפסד שהוביל להדחה אחרי 0:0 במשחק הראשון. בבלגיה כותבים שכעת ברוז' תנסה לזכות בתואר האליפות אחרת זו תהיה עונה מאכזבת מאוד מבחינתה. ביום ראשון היא תשחק בחוץ בגנט במפגש קשה מאוד. 

 

 

קפטן הקבוצה, טימי סימונס, לא האשים איש ואמר: "זה חבל שעפנו כשהיינו קרובים מאוד לעלייה לחצי הגמר. לדנייפרו יש שחקנים מהירים מאוד באגפים כמו קונופליאנקה ו-ואלרי לוצ'קביץ' שסיכנו אותנו במתפרצות וזה היה בסך הכל משחק שח מט בו הפסדנו ברגע האחרון". 

 

 

העיתון 'ניוז בלאדט' כתב: "80 דקות שמרה קלאב ברוז' על החלום, אבל נכנעה בסיום. זו לא אותה ברוז' שהיתה לפני מספר שבועות בכושר מעולה ונאלצה לשחק בלי ויקטור ואסקס גדוז ואיזקיירדו ועם ליאור רפאלוב לא בכושר הטוב שלו. ברוז' בשיאה היתה לוקחת את המשחק הזה". 

עוד באותו נושא: מישל פרודום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי