Sport1 Banner

"מאז שפאקו הגיע, אנחנו מבינים מה רוצים מאיתנו"

פאקו. חילק הורות מהספסל ב-0
פאקו. חילק הורות מהספסל ב-0 | ולנסיה, אתר רשמי

ולנסיה הביסה 0:6 את ראפיד וינה, עוזר המאמן זכה לשבחים מאלברו נגרדו

(גודל טקסט)

פאקו אייסטראן, עוזר מאמן ולנסיה, רשם במשחקו הראשון על הקווים ניצחון מרשים 0:6 על ראפיד וינה בליגה האירופית. תחברו לזה את ניצחון הליגה של העטלפים על אספניול 1:2 ותגלה שהכסא של המאמן גארי נוויל, שחגג 41 אמש, הפסיק (זמנית?) להתנדנד.

חלוץ ולנסיה אלברו נגרדו נשאל עוד לפני המשחק איזה שינוי הביא פאקו עם בואו ביום שני האחרון וענה נחרצות: "אנחנו מבינים יותר מה רוצים מאיתנו". אקס מכבי תל אביב, שהצהיר כי לא הגיע להיות מאמן כושר, אכן ישב לצדו של נוויל על הספסל וסייע בהוראות לשחקנים.

כוכב המשחק היה סנטי מינה שכבש צמד מול האוסטרים ובישל שלושה נוספים . זה היה משחקו הטוב ביותר של החלוץ, שנרכש בקיץ מסלטה ויגו כהבטחה גדולה, אבל תרם בינתיים רק שני שערי ליגה.  ב"אס" הבריקו עם הכותרת למשחק "נוויל קיבל ויטמינה במתנה (ליומהולדת)".

"אנחנו חייבים לשמור על הרמה הזאת גם בליגה, כי הראנו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל", אמר נוויל בסיום. "זאת התוצאה הכי טובה שלי עד כה ואני מקווה שזה לא יהיה הלילה הכי יפה שלי העונה בוולנסיה".

על נגרדו אמר המאמן האנגלי: "הוא לא שיחק שלושה חודשים עד שהגעתי ואני חושב שהיה לו משחק מצוין. אני בטוח שישחק עוד הרבה, כי יש לנו עכשיו שלושה משחקים בשבוע". 

עוד באותו נושא: אלברו נגרדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי