Sport1 Banner

חלילוביץ' לא מוותר: "אני עדיין יכול להגיע לרמה של מודריץ'"

אלן חלילוביץ', לוקה מודריץ'
אלן חלילוביץ', לוקה מודריץ' | credit should read GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

ילד הפלא הקרואטי לשעבר, שפתח את העונה בהירנביין דיבר על שאיפותיו בתקשורת ההולנדית: "המועדון עשה הכל כדי להחתים אותי, אני רוצה להוכיח שאני אחד השחקנים הטובים בליגה ובאירופה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אלן חלילוביץ' היה אחת התקוות הגדולות של ברצלונה בשנים האחרונות, אבל ילד הפלא הקרואטי לשעבר לא הצליח לממש את הפוטנציאל. חילוליץ' שיחק רק הופעה אחת בקבוצה הבוגרת של ברצלונה משם נשלח להשאלה בספורטינג חיחון כשאחריה עבר להמבורג, לאס פאלמס, נרכש על ידי מילאן וכעת הוא נמצא בהשאלה נוספת במדי הירנביין ההולנדית, בה צבר בינתיים 25 דקות ליגה בלבד.

למרות מספר התחנות הרב שעבר בגיל כה צעיר, הקרואטי בן ה-23 מאמין עדיין שהוא עדיין מסוגל להגיע לטופ של הכדורגל העולמי. חלילוביץ' התראיין בהולנד וטען: "אני עדיין יכול להגיע לרמה של לוקה מודריץ'".

הקשר הוסיף: "הירביין עשתה הכל כדי להחתים אותי והיה לי מזל. זו בחירה טובה והליגה מאוד מתאימה לי, אני רוצה להוכיח שאני אחד השחקנים הטובים בליגה ואף להיחשב בין שחקני הצמרת באירופה".

בנוסף התייחס לתקופת ההשאלה בסטנדרד ליאז', בה לא הפך לשחקן משמעותי ומיעט לקבל דקות: "במליאן היו מאוכזבים מהאופן שבו הקבוצה התייחסה אלי, הם הבטיחו לי דברים ואז עשו ההפך. זה גרם לי להרבה בעיות".

אלן חלילוביץ', לוקה מודריץ' וניר ביטון (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

עוד באותו נושא: אלן חלילוביץ', לוקה מודריץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי