Sport1 Banner

ערן זהבי זכה בנעל הזהב: "כבוד גדול, זו הייתה המטרה שלי"

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

כוכב גוואנגז'ו ר.פ. קיבל את הפרס היוקרתי בפעם השנייה, אך למרות זאת סיים את ערב הגאלה של הליגה הסינית באכזבה לאחר שפאוליניו נבחר לשחקן העונה לפניו. "לא יודע היכן אשחק בשנה הבאה", אמר הישראלי

(גודל טקסט)

ערן זהבי קיבל היום (שבת) את פרס מלך השערים של הליגה הסינית, בערב הגאלה היוקרתי שנערך בשנחאי ובו נבחרו מצטייני העונה. החלוץ הישראלי שבר, כזכור, את שיא ההבקעות לעונה אחת בסין עם 29 גולים ב-28 משחקים וכך השיג את הפרס בפעם השנייה בקריירה, אחרי שעשה זאת גם ב-2017, שנה שבה גם נבחר למצטיין העונה. זהבי נכלל גם בהרכב העונה של הליגה הסינית.

"כבוד גדול לזכות שוב, זו הייתה המטרה שלי. שמח מאוד על שבירת השיא", אמר זהבי לאחר שנעל הזהב הוענקה לו, "מאחורי כל רגע משמח יש רגע קשה, אני עובד מאוד קשה בשביל זה. תודה למשפחה שהגיעה מישראל ותומכת בי, להתראות אולי בשנה הבאה. אולי אשבור את השיא שוב".

כוכב נבחרת ישראל נשאל על ידי מנחה הטקס היכן ישחק בעונה הבאה ובאיזה סכום היה מוכר את עצמו, אם היה מנהל של מועדון: "אני לא יודע כל תשובה שאגיד תהיה כנגדי. אם אגיד מחיר גבוה, קבוצות אחרות לא יקנו, אם נמוך מדי – R&F לא תמכור", השיב זהבי. בנוסף, הוא התייחס גם לדבריו של אנדרסון טאליסקה, שהצהיר כי יכבוש יותר ממנו בעונה הבאה: "תחרות זה תמיד טוב", אמר הישראלי, "נגרום אחד לשני לכבוש יותר שערים".

זהבי. יישאר במדים של ר.פ.? (Fred Lee / Contributor)
זהבי. יישאר במדים של ר.פ.? (Fred Lee / Contributor)

החלוץ היה גם אחד משלושת המועמדים הסופיים לפרס שחקן העונה, אך מי שהקדים אותו וזכה לכבוד הוא פאוליניו הברזילאי, שחקן היריבה העירונית של זהבי – גוואנגז'ו אברגרנדה, אליה חזר פאוליניו בשנה האחרונה ועזר לה לזכות באליפות כשכבש 19 שערים ובישל שישה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי