Sport1 Banner

צפו: ר.פ וזהבי נפרדו מהקהל עם תבוסה ביתית, שער יפה לסבע

ערן זהבי
ערן זהבי | Fred Lee / Contributor

אקס ב"ש מצא את הרשת בפעם ה-13, אך גוואנגז'ו חטפה 4:1 מול בייג'ין גואן ומאזן הספיגות שלה עומד על 71 ב-29 מחזורים. מלך השערים לא הורגש. במקביל: אברגרנדה ניצחה והתקרבה לזכייה באליפות, צמד לפאוליניו

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 והלפני האחרון בליגה הסינית נערך היום (רביעי) במלואו, כאשר גולת הכותרת היא שזהות האלופה תוכרע רק במחזור הנעילה (שייערך ביום ראשון ב-09:00, שידור ישיר בספורט1) לאחר שגוואנגז'ו אברגרנדה המוליכה וסגניתה בייג'ין גואן ניצחו ופער שתי הנקודות ביניהן נשמר.


ערן זהבי ודיא סבע אולי קיוו לקלקל לבייג'ין גואן, שהגיעה למשחק נגד גוואנגז'ו ר.פ כשהיא בפיגור שתי נקודות מהמוליכה גוואנגז'ו אברגרנדה, אך הקבוצה הכי ישראלית בסין הובסה 4:1 ומאזן הספיגות המחפיר שלה עומד על 71 שערי חובה ב-29 משחקים, כאשר השיא השלילי, 74 גולים, שייך לליאונינג ועלול להישבר במחזור הבא. רנאטו אוגוסטו (28) וסדריק בקאמבו (31 ו-33) הכריעו תוך חמש דקות, דיא סיבע רק צימק (42) וג'אנג יו-נינג (49) קבע את תוצאת הסיום.


מבחינה אישית, זהבי, ששבר לאחרונה את  שיא השערים לעונה בסין, קיווה לחצות את רף 30 השערים ולהבקיע את שערו ה-100 בסין בכל המסגרות, אך לא קיבל כדורים באזורים המסוכנים והתקשה לבוא לידי ביטוי. מי שכן מצא את הרשת הוא כאמור סבע, שסובב כדור יפה לקורה ופנימה בדקה ה-42 והעלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה העונה.


במקביל, אברגרנדה, שנחושה לזכות באליפות אותה איבדה בשנה שעברה, גברה בקלילות 1:3 על הביי משערים של אנדרסון טאליסקה (12) ופאוליניו (41 ו-58), אסקיאל לבאצי רק צימק (81) ונקודה במחזור הסיום ככל הנראה תספיק לקבוצה מגוואנגז'ו על מנת לזכות בתואר בפעם השמינית בתשע השנים האחרונות. 



לא הופעה שהוא ירצה לזכור. ערן זהבי (Gettyimages)
עוד באותו נושא: דיא סבע, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי