Sport1 Banner

צ'לסי זכתה בסופרקאפ האירופי אחרי 6:7 בפנדלים על ויאריאל

שחקני צ'לסי עם גביע הסופרקאפ האירופי |

ראול אלביול לא עמד בלחץ, בעט פנדל רע וקפה – שרק נכנס בדקה ה-119 – קלט אותו וסידר לבלוז זכייה שנייה אי פעם בגביע אחרי 1:1 מול ויאריאל ב-120 דקות

(גודל טקסט)

בפעם השנייה בתולדותיה והראשונה מאז 1998, הצליחה צ'לסי לזכות הערב (רביעי) בסופרקאפ האירופי. זה הלך קשה מאוד עבור אלופת אירופה, אבל בסופו של דבר היא ניצחה 5:6 את ויאריאל בדו קרב פנדלים אחרי 120 דקות ופתחה את עונת 2021/22 עם חיוך רחב ותואר יוקרתי ששימח מאוד את אלפי אוהדיה שעודדו אותה בבלפסט. חכים זייש כבש את השער של הבלוז בדקה ה-27 אחרי בישול יפה של קאי האברץ, אבל מחזיקת הליגה האירופית ויאריאל השתלטה על העניינים אחרי השער הזה ובאה על גמולה עם שער יפה של ג'רארד מורנו בדקה ה-73 וכך הלכנו להארכה ולאחר מכן גם לדו קרב פנדלים.

שחקני צ'לסי חוגגים עם גביע הסופרקאפ
אלופת אירופה חוגגת זכייה גם בסופרקאפ האירופי. שחקני צ'לסי עם הגביע | רויטרס
קפה שוער צ'לסי חוגג
ההימור של טוכל עליו הניב פרי. קפה | רויטרס

תומאס טוכל, שהפך לסוג של משיח עבור צ'לסי בעונה שעברה כשהגיע באמצע העונה שעברה והוביל אותה אל זכייה בליגת האלופות, אל המקום הרביעי וגמר הגביע, ביצע שינוי די חריג ויש יאמרו קצת מתחכם כשהכניס את קפה במקום אדואר מנדי בדקה ה-119. ההימור הזה התברר כמוצלח בדיעבד עבור המאמן הגרמני, ששמר על רקורד נקי מהפסדים ליריבות ספרדיות כמאמן (ארבעה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו). זה קרה אחרי שהוא ראה את השוער שלו מציל שני פנדלים ומסדר לו את התואר. אם קפה וטוכל הם הגיבורים של דו קרב הפנדלים הזה, אז אין ספק שראול אלביול הוא הגיבור הטראגי. ויאריאל, שעברה את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בזו אחר זו בדרך אל הזכייה בליגה האירופית בעונה שעברה, כשלה הפעם מול יריבה אנגלית בגלל פנדל רע מאוד של הבלם הוותיק שממש גלגל את הכדור אל ידיו של השוער הספרדי.

עוד באותו נושא: סביליה, צ'לסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי